news update

نماینده مجلس GOP با پیوستن به ترامپ در مرز ، چشم به راه قدرت است

کنگره کمی شناخته شده ایندیانا در حال تبدیل شدن به صدایی تأثیرگذار در حزب جمهوری خواه است.

واشنگتن (AP) – به دعوت دونالد ترامپ ، جیم بنکس ، نماینده ایالت ایندیانا ، اخیراً گروه کوچکی از جمهوری خواهان مجلس را به باشگاه گلف رئیس جمهور سابق نیوجرسی هدایت کرد ، جایی که آنها با غذای گوشت گاو غذا خوردند ، عکس گرفتند و در مورد استراتژی برای او توضیح دادند. انتخابات میان دوره ای سال 2022.

بنکس در توییتر تصویری از خود و ترامپ را که در حال چشمک زدن به انگشت شست پس از جلسه ماه ژوئن ، به طور گسترده در حال لبخند زدن است ، نوشت. وی گفت: “این مسئله کاملاً به آینده حزب جمهوری خواه متمرکز بود.”

این آینده هر چه باشد ، بانك های 41 ساله با تهاجم در تلاشند تا نقش برجسته ای در آن داشته باشند. یک سیاستمدار با جاه طلبی در بالای کوه ، او در صف جمهوری خواهان مجلس نمایندگان – و برآورد ترامپ جنجالی است.

سفر شبانه بانک ها به تفرجگاه بدمینستر ترامپ یک سفر سیاسی را از جایگاه شورای شهرستان در یک شهر کوچک در شمال شرقی ایندیانا به برجستگی در کنگره در مدت بیش از یک دهه تبدیل کرد. این همچنین به عنوان شاهدی برای تبدیل شدن بانکهایی بود که از منتقد ترامپ به حامی حمایت ناپذیر پذیرفته شدند.

بنکس که اخیراً برای هدایت کمیته مطالعات جمهوریخواهان ، یک بلوک قدرتمند رای گیری که بیشتر اعضای کنفرانس جمهوری خواهان مجلس را شامل می شود ، انتخاب شده است ، اکنون بانک ها وظیفه دارند که یک برنامه سیاستی را طراحی کنند که پل های اصلی جریان محافظه کاری دوران ریگان و پوپولیسم شکایت محور ترامپ باشد. در صورت موفقیت ، طرحی است که می تواند بالاتر از رهبری مجلس در بانک ها منجنیق شود.

روز چهارشنبه ، از بنکس دعوت شد تا برای بازدید از مرز ایالات متحده و مکزیک در دره ریو گراند تگزاس ، جایی که انتظار می رفت رئیس جمهور سابق در برابر مهاجرت غیرقانونی حرکت کند ، به ترامپ بپیوندد.

“جیم می فهمد بدون طرفداران ترامپ هیچ آینده ای برای حزب جمهوریخواه وجود ندارد. اما او همچنین درک می کند که اصول محافظه کارانه جنبش سنتی برای داشتن آینده لازم است. ” “او در تلاش است که هر دو نیمه این معادله را کار کند و همکارانش استعداد او را تشخیص دهند.”

مانند سایر مبارزان جمهوری خواه ، از جمله نماینده الیز استفانیک ، نماینده نیویورک ، شماره 3 عضو رتبه بندی مجلس شورای اسلامی ، تحولات او سریع بود.

بانک ها از تحقیقات ویژه رابرت مولر در مورد روابط احتمالی کارزار انتخاباتی ترامپ با روسیه پشتیبانی کردند و یک بار گفتند که “آمریکا لیاقت بهتر را داشت” بعد از انتشار ویدیویی از ترامپ در مورد بحث در مورد گرفتن رابطه جنسی زنان بدون رضایت آنها.

وی اکنون می گوید انتخابات ترامپ در سال 2016 “هدیه ای” بود که می تواند جمهوری خواهان را “برای مدت طولانی به یک حزب اکثریت تبدیل کند”.

در حالی که بنکس ثابت کرده است از نظر سیاسی در برخورد با ترامپ تبحر دارد ، اما همکاران وی همچنین می گویند که او نیز از سیاست استفاده می کند.

“برخی از اعضای کنگره وجود دارند که در عرصه سیاسی سرآمد هستند و در زمینه سیاستگذاری چندان عمل نمی کنند و بالعکس. اما جیم یکی از افراد نادری است که هر دو را انجام می دهد. “مایک جانسون ، نماینده R-La ، که یک دوره قبلی را هدایت می کرد ، در گروه رهبری بانک ها گفت.

چهره هایی مانند بانک سابقه طولانی در کنگره دارند. در حقیقت ، آنقدر طولانی که یک اصطلاح دریایی قرن نوزدهم از لحاظ تاریخی در مورد امثال آنها استفاده می شده است.

راس بیکر ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه راتگرز ، که تاریخ کنگره را مطالعه می کند ، گفت: “او یک موبر است.” “این به معنای پسری است که بادبان خود را کوتاه می کند بسته به اینکه باد از کدام طرف می وزد. در مورد او ، او یک اصلاح کننده سریال است. ”

بانکها آن را متفاوت توصیف می کنند.

بنکس در مورد دیدگاه های اولیه خود درباره ترامپ گفت: “من بسیار بدبین بودم.” اما ، بنكس گفت ، “او هر روز با انجام كاری كه گفته بود قرار است انجام دهد من را بیش از پیش جلب می كند.”

منتقدان بانک ها از اصطلاح دیگری استفاده می کنند: مصلحت سیاسی.

گری اسنایدر ، یک حزب جمهوری خواه تبدیل به دموکرات ، که یک خبرنامه سیاسی در ایندیانا می نویسد ، گفت: “هر کاری که جیم بنک انجام می دهد بر اساس چگونگی کمک به او از نظر سیاسی است.” این دو نفر در اوایل فعالیت سیاسی بانكز نزدیك بودند قبل از اینكه وقتی همسر اسنایدر به عنوان آزادیخواه در مقابل بانكز در 2016 رقابت كرد ، از هم جدا شوند.

“او حیله گری و دستکاری می کند. اما او بازی را خیلی خوب انجام می دهد. ”

آغاز کار بانک ها در پارک تریلی در شهر کلمبیا ، ایندیانا ، نزدیک فورت وین مشاهده می شود. پدرش به عنوان سازنده محور در Dana Corp. کار می کرد ، در حالی که مادرش در خانه سالمندان آشپزی می کرد. بنکس گفته است که خانواده عمدتا غیرسیاسی بودند ، اگرچه والدین او به دموکرات ها رأی دادند. مانند بیشتر ایالت ایندیانا ، در همان زمان انتخاب بنکس به کنگره در همان شب که ترامپ رئیس جمهوری شد ، پدرش یک مذهب تازه تبدیل شده بود.

بنکس با مهربانی در شامهای GOP در ایندیانا به یاد می آورد: “پدر من نمی توانست به اندازه رئیس جمهور شدن دونالد ترامپ به فکر انتخاب من باشد”.

بنکس ، اولین فردی که در خانواده اش به کالج رفت ، طعم اولیه سیاست را وقتی وارد جمهوری خواهان دانشگاه کالج دانشگاه ایندیانا شد ، بدست آورد. آنجا بود که با همسرش آماندا آشنا شد. پس از آن ، او برای کار در سمت نماینده نماینده سابق ایندیانا ، جان هاستلر ، رفت و سپس غرایز سیاسی خود را که در کارزارهای بیشتر ناموفق در اوهایو ، ایندیانا و کلرادو کار می کرد ، اصلاح کرد.

بنکس گفت: “شما همیشه وقتی ضرر می کنید بیشتر می آموزید.” او بعداً “شغل واقعی” پیدا کرد که پیش از آنکه همسر و همسرش از سه دختر اولشان بدست بیایند ، در یک کار ساختمانی کار می کرد. صعود سیاسی وی از زمانی آغاز شد که رئیس GOP شهرستان ویتلی شد و بعداً به عضویت شورای شهرستان درآمد.

وی دو سال بعد پیشنهاد خود را برای مجلس سنای ایالت ایندیانا آغاز کرد. خودی های حزب به سرعت یادداشت کردند.

یک نماینده ایالتی باسابقه علاقمندی خود را برای صندلی خالی اعلام کرده بود و بنکس گفت تنها در صورت نامزدی قانونگذار نامزد خواهد شد. در پشت صحنه ، با این حال ، بنکس در تلاش بود تا از رقیب بالقوه خود بگذرد. بانک ها از اسنایدر ، وبلاگ نویس ، در آن زمان خواستند که پیامی را منتقل کند: بایستید یا با مقدماتی سخت مواجه شوید.

“من اساساً به سراغ آن مرد رفتم و گفتم ،” جیم می خواهد شما کنار بروید. اسنایدر گفت: “او به شما کمک می کند تا به عنوان نماینده ایالت کاندید شوید.” و این در واقع همان چیزی است که اتفاق افتاده است.

بعداً در مسابقه ، بنكس اسنایدر را از اقدامات یك رقیب دیگر راهنمایی می كرد و از اسنایدر می خواست كه پست های منفی در وبلاگ درباره نامزد بنویسد ، طبق ایمیل های ارائه شده به آسوشیتدپرس.

یک ایمیل با لیستی از موارد مسخره که در آن حریف بنکس از دستور زبان ضعیف استفاده می کرد ، منتقل می شد. دیگری از اسنایدر خواست تا یک پست مهم بنویسد و خاطرنشان کند که این رقیب در حال ارسال مطالب تبلیغاتی برای افرادی است که آدرس ایمیل دولت دارند و به نظر می رسد نامناسب ادغام تجارت سیاسی و رسمی است.

بنکس گفت این کمپین “مدتها پیش” بود اما او حساب را انکار نکرد. رقیب سابق وی ، تام وال ، گفت که این دو مدتها پیش جبران شده اند.

“من پسر را دوست دارم. من همیشه برای او دعا می کنم. “وال گفت. “زیاد از این حرفها را به او نگویید یا سرش زیاد ورم می کند ، اما من وقتی او را در فاکس نیوز می بینم خیلی به او افتخار می کنم.”

مانند بسیاری از سیاستمداران که چشمشان به سمت های بالاتر است ، بانکها نیز در یک صلاحیت نظامی ارزش قائل بودند. در اوایل 30 سالگی ، بنکس در نیروی تأمین نیروی دریایی پذیرفته شد ، برنامه ای متمرکز بر مدیریت زنجیره تأمین. وی در نوامبر 2012 به عنوان افسر ذخیره مامور شد.

در سال 2014 ، پس از به دنیا آمدن دختر سوم او ، بنكز به مدت هشت ماه در افغانستان مستقر شد. آماندا بنکس برای پر کردن صندلی ایالت خود در سنا منصوب شد. وی در هنگام اعزام خود با انتشار توئیتی عکسهایی از ملاقات خود با سنترهای جمهوری خواه لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی و بن ساسه از نبراسکا را دید.

هنگامی که بنکس بازگشت ، یک گروه فیلمبرداری برای جلب دیدار خانواده در محل حضور داشتند. این فیلم پس از آنکه وی سه هفته بعد به طور رسمی کار خود را برای کنگره آغاز کرد ، در تبلیغات سیاسی مورد استفاده قرار گرفت. چکمه های رزمی وی در رویداد شروع مسابقه به نمایش گذاشته شد.

بنکس گفت: “بسیاری از خانواده ها بارها و بارها این مشکلات را پشت سر می گذارند ، بسیار بیشتر از آنچه که خانواده من انجام دادند.” ”

او در یک مسابقه مقدماتی فشرده با کمک گروه محافظه کار Club for Growth ، که بیش از 250،000 دلار برای تبلیغات هزینه کرد ، پیروز شد. کمیسیون تندرو مجلس آزادی مجلس 100000 دلار برای حمایت از پیشنهاد خود هزینه کرد ، اگرچه در نهایت تصمیم گرفت که به این گروه نپیوندد.

تقریباً نیمی از پول نقد مبارزات انتخاباتی وی که از آن زمان جمع آوری شده از انجمن های بازرگانی و کمیته های اقدامات سیاسی شرکت ها تأمین شده است ، منبع پولی که پس از رأی دادن بانک ها علیه تایید صلاحیت جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری در 6 ژانویه ، هنگامی که گروهی از طرفداران ترامپ حمله کردند ، بدست آمد. پایتخت ایالات متحده

بانک ها می گویند دیگر پول شرکت ها در حزب ترامپ نیازی نیست.

وی گفت: “در بیشتر اوقات من در سیاست های حزب جمهوری خواه ، این اصطلاح را می شنیدیم كه جمهوری خواهان حزب بزرگ تجارت هستند.” “این الگوی تغییر کرده است. اکنون اهداكنندگان اصلی جو بایدن و دموكراتها وال استریت و شركتهای بزرگ فن آوری و كمك كنندگان جمهوریخواهان رأی دهندگان طبقه كارگر با دلار كم هستند. ”

بنکس رابطه نزدیک با کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواه مجلس از کالیفرنیا برقرار کرده است. و وی نقش عمومی برجسته ای را ایفا کرد که در پرونده GOP برای برکناری نماینده لیز چنی ، نماینده مجلس وایومینگ ، که در ماه مه از جایگاه شماره 3 خود در مجلس نمایندگان بوت شد ، بازی کرد.

بنکس به فاکس نیوز گفت: “دلیل اینکه من و شما در مورد لیز چنی صحبت می کنیم ، این است که” او در ماموریت خود به عنوان سخنگوی ارشد حزب ما کوتاهی کرده است. ”

اما وی همچنین بر سایر اعضای با نفوذ در مجلس نمایندگان جمهوریخواه مجلس پیروز شده است.

مایک راجرز نماینده آلاباما ، جمهوریخواه برتر کمیته خدمات مسلح مجلس ، گفت: “من یک قانونگذار جدی هستم و از افراد قانونگذار جدی قدردانی می کنم.” “ما در این شهر عده ای داریم که تمام کاری که می خواهند بکنند تعقیب دوربین های تلویزیونی است – و این جیم نیست.”

ظهور بانک ها همانند یک نماینده دیگر کنگره ایندیانا است که رهبری کمیته مطالعات جمهوریخواه را برای دستیابی به برجستگی بیشتر اعلام کرد: مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق.

اندی داونز ، استاد علوم سیاسی دانشگاه پردو فورت وین ، گفت: “جیم بنکس می خواهد تأثیرگذار باشد.” “اگر جیم بنکس تصمیم بگیرد که (صندلی مجلس) دفتری است که می خواهد از آنجا کارهایی انجام دهد ، در موقعیتی قرار دارد که برای دهه های آینده تأثیرگذار باشد.”

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top