news update

همانطور که Wildfires خشمگین است ، بایدن پرداخت آتش نشان فدرال را افزایش می دهد

رئیس جمهور جو بایدن قرار است به طور موقت دستمزد آتش نشانان فدرال را افزایش دهد تا اطمینان حاصل کند که هیچ کس با آتش سوزی در مناطق وحشی کمتر از 15 دلار در ساعت درآمد ندارد.

به گفته یک مقام ارشد دولت ، رئیس جمهور جو بایدن قرار است به طور موقت دستمزد آتش نشانان فدرال را افزایش دهد تا اطمینان حاصل کند که هیچ کس با آتش سوزی در مناطق وحشی کمتر از 15 دلار در ساعت درآمد ندارد.

بایدن قصد داشت برنامه هایی را برای پرداخت دستمزد بالاتر – و سایر اقدامات برای تقویت ظرفیت مبارزه با آتش سوزی و پیشگیری از اقدامات آمریكایی – اعلام كند زیرا چهارشنبه جلسه ای مجازی با فرمانداران ایالت های غربی برگزار می كند تا در مورد آنچه كه در حال ایجاد یک فصل آتش سوزی است ، بحث کند. علاوه بر این ، بخش عظیمی از شمال غربی در میان یکی از بدترین امواج گرما در حافظه اخیر قرار دارد.

بایدن از دستمزد ابتدایی آتش نشانان فدرال ابراز نگرانی کرده است. طبق گزارش وزارت کشور ، پرداخت هزینه های آتش نشانان جدید فدرال معمولاً از 11 دلار در هر ساعت تا 14 دلار در ساعت آغاز می شود.

بایدن در بازدید هفته گذشته خود از آژانس مدیریت اضطراری فدرال برای توجیهی در مورد تلاش های پیشگیری از بلایای طبیعی ، گفت: “این در دولت من پایان خواهد یافت.” “این یک مزد مضحک کم برای پرداخت آتش نشانان فدرال است.”

ایالت های غربی در اثر خشکسالی شدید و گرمای بی سابقه ای که امسال بیش از 2 هزار مایل مربع (5300 کیلومتر مربع) را سوزانده است ، خشک شدند. این از سرعت خود در سال 2020 جلوتر است ، که تقریباً رکورد 15000 مایل مربع (40،000 کیلومتر مربع) را سوزاند و همچنین بیش از 17،000 خانه و دیگر سازه ها را تخریب کرد.

رویکرد جدید در مورد پرداخت هزینه های آتش نشان توسط یك مقام دولتی ارائه شد كه خبرنگاران را در مورد شرط ناشناس ماندن در میان گذاشت ، زیرا این مقام قبل از اعلام بایدن مجاز به گفتگوی علنی این طرح نبود.

افزایش حقوق به صورت مشوق های نگهداری و با اعطای پاداش اضافی به افرادی که در خط مقدم کار می کنند ، خواهد بود. آتش نشانان دائمی باتجربه تر نیز می توانند 10٪ مشوق نگهداری واجد شرایط شوند. آتش نشانان موقت طبق این طرح واجد شرایط دریافت برخی از انگیزه های تشویقی خواهند بود.

این مقام گفت کاخ سفید برای تصویب قوانینی برای افزایش دائمی دستمزد آتش نشانان فدرال با کنگره همکاری خواهد کرد.

اداره جنگل و وزارت کشور ایالات متحده در مجموع حدود 15000 آتش نشان به کار گرفتند. تقریباً 70٪ تمام وقت و 30٪ فصلی هستند.

این مقام گفت که کاخ سفید همچنین از جلسه فرمانداران برای جزئیات برنامه های تمدید استخدام فصلی آتش نشانان ، استخدام آتش نشانان اضافی و اضافه کردن ظرفیت موج با آموزش و تجهیز بیشتر کارمندان و پرسنل نظامی فدرال برای پشتیبانی از اقدامات آتش نشانی در مناطق وحشی استفاده خواهد کرد.

مدیران آتش سوزی آمریكا برای مقابله با مسئله ای كه به طور فزاینده ای در طول سال در غرب تبدیل شده و تلاش برای ایجاد جذابیت بیشتر مشاغل با افزایش دستمزد و مزایا ، در حال بررسی خدمه تمام وقت اطفا fire حریق بودند.

کریستوفر فرانس ، معاون رئیس خدمات جنگل های ایالات متحده هفته گذشته در برابر کمیته انرژی و منابع طبیعی سنا شهادت داد که آتش نشانان برای شناسایی کار روزافزون به حقوق بیشتری احتیاج دارند.

___

نویسندگان آسوشیتدپرس ، کیت ریدلر در بویز ، آیداهو و متیو براون در بیلینگز ، مونتانا ، در تهیه این گزارش مشارکت داشتند.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top