news update

بلندگو اصرار می ورزد تا تجارت بخش خصوصی ایران و سوریه را تسهیل کند

رئیس مجلس ایران خواستار رفع موانع همکاری بین بخشهای خصوصی ایران و سوریه به منظور تقویت تعاملات اقتصادی و تجاری بین دو کشور شد.
محمد باقر قالیباف ، که برای سنجش برنامه های روابط اقتصادی نزدیکتر با این کشور عربی به سوریه سفر کرده است ، روز سه شنبه جلسه ای با حدود 50 تاجر ایرانی و سوری از بخشهای خصوصی در دمشق برگزار کرد.

وی گفت كه تلاش برای افزایش موانع فعالیت بخشهای خصوصی ایران و سوریه در زمینه های مختلف به منظور تشكیل مشاركت تجاری قوی بین دو متحد ضروری است.

قالیباف همچنین خاطرنشان کرد که وی با هدف “تعمیق همکاری اقتصادی ، صنعتی و کشاورزی” بین دو ملت مسلمان از سوریه دیدار کرده است.

فیصل مقداد ، وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه ، که در اوایل ماه جاری در دمشق برگزار شد ، گفت که کشورش از بحران خلاص شده و آماده ارتقا cooperation همکاری های اقتصادی و تجاری با کشورهای دوست از جمله ایران در دوران بازسازی

رئیس اتاق بازرگانی سوریه و ایران در اظهارات خود در ماه فوریه گفت که شرکت های ایرانی برای انجام پروژه هایی در روند بازسازی سوریه پس از سالها جنگ بر دیگران اولویت دارند.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top