news update

توافقات انجام شده برای تهیه کالاهای اساسی: رئیس جمهور ایران

رئیس جمهور مستعفی ایران گفت فعالیت های دولت وی بار جانشین وی در تهیه کالاهای اساسی را کاهش داده است.
رئیس جمهور حسن روحانی روز سه شنبه در یک نشست اقتصادی گفت که دولت وی تمام توافق ها را با ارزیابی های واقع بینانه انجام داده است تا با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از محدودیت های ویروس کرونا ، افزایش قیمت های جهانی و کاهش تولید پس از آن ، از عرضه ثابت کالاهای اساسی اطمینان حاصل کند. از خشکسالی

وی متعهد شد ، علی رغم همه مشکلات ، به ویژه موانع ناشی از شیوع COVID و جنگ اقتصادی ، دولت اجازه نمی دهد جانشین خود در تهیه کالاهای اساسی با مشکلی روبرو شود.

روحانی با اشاره به نشانه های امیدوارکننده شکست دشمن در جنگ اقتصادی این کشور و رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران ، گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران که به ناحق و به طور غیرقانونی در سایر کشورها مسدود شده است ، ثمرات ایران را نشان می دهد مقاومت ملت در برابر جنگ اقتصادی.

هفته گذشته ، رئیس جمهور با تأکید بر موفقیت دولت خود در مقابله با تحریم های خارجی در نبردی نابرابر ، خواستار شد که جانشین وی از شرایط اقتصادی و اقدامات انجام شده در دوره تصدی خود برای حل مشکلات مطلع شود.

ابراهیم رئیسی ، رئیس فعلی دادگستری ایران ، در انتخابات ریاست جمهوری 18 ژوئن با پیروزی چشمگیر پیروز شد.

رئیس جمهور منتخب در کارزار انتخاباتی خود اعلام کرده بود که با تأکید بر لزوم تقویت اقتصاد کشور در برابر تحریم ها یا هر شوک دیگری که ممکن است برای تأمین امنیت تحریم های اعمال شده علیه ملت ایران تعیین کند. اصابت.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top