news update

کنتاکی در معرض خطر بیش از حقوق همجنسگرایان با آژانس کودک باپتیست رابطه برقرار می کند

یک درگیری فرهنگی که اعتقادات مذهبی را علیه حقوق همجنسگرایان برانگیخته است ، رابطه طولانی مدت کنتاکی با یک آژانس نگهداری و فرزندخواندگی وابسته به کلیسای باپتیست را که به برخی از آسیب پذیرترین کودکان این ایالت خدمت می کند ، به خطر انداخته است.

این موضع گیری درمورد یک بند در قرارداد جدید با ایالت است که تبعیض بر اساس گرایش جنسی را ممنوع کرده و خدمات کودکان Sunrise از امضای آن خودداری می کند.

این یک دور دیگر در یک جنگ گسترده در ایالت ها و دادگاه ها بر سر آزادی مذهبی و حقوق LGBTQ است ، از جمله اینکه آیا مشاغل می توانند از ارائه خدمات برای عروسی های همجنس خودداری کنند. تصمیم آینده دادگاه عالی ایالات متحده در پرونده پنسیلوانیا می تواند در درگیری کنتاکی تعیین کننده باشد. این در حال بررسی عدم پذیرش خدمات اجتماعی کاتولیک فیلادلفیا از کار با زوج های همجنس به عنوان والدین خوانده است.

در قرارداد کنتاکی ، مقامات Sunrise نگرانند که این مورد مناقشه آنها را وادار به نقض اصول عمیق مذهبی با حمایت از زوج های همجنس به عنوان والدین خوانده یا فرزندخوانده می کند. حامیان مقررات آن را به عنوان یک محافظ اساسی در برابر تبعیض می دانند.

طرفداران رفاه کودکان نگرانند که از دست دادن طلوع آفتاب – که همچنین برنامه های درمانی مسکونی را نیز ارائه می دهد – سیستم دولتی را که برای تأمین تقاضا تلاش می کند ، بیشتر تحت فشار قرار دهد. کنتاکی به طور مداوم از بدترین میزان سو abuse استفاده از کودکان در کشور برخوردار است.

تری بروکس ، مدیر اجرایی مدافعان جوانان کنتاکی ، گفت: “شما نمی توانید در از دست دادن چنین ارائه دهنده بزرگی از خدمات رفاه كودكان متضرر شوید … و تا حدی اخلال را پیش بینی نكنید.”

این ایالت مهلت 30 ژوئن را برای امضای طلوع آفتاب تعیین کرد. در صورت عدم پذیرش ، دولت تهدید کرده است که قرار دادن کودکان در آژانس را متوقف خواهد کرد. تاریخچه Sunrise که قبلاً خانه های باپتیست کنتاکی برای کودکان نامیده می شد ، به مراقبت از یتیمان جنگ داخلی برمی گردد. این کشور 50 سال به علاوه با این کشور قرارداد بسته است و به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات در کنتاکی برای کودکان بدسرپرست یا بی توجه تبدیل شده است.

طرفداران طلوع آفتاب می گویند این آژانس هدف یک کارزار درستی سیاسی است. منتقدان می گویند اجازه دادن موارد استثنایی در بند LGBTQ تبعیض را تحریم می کند.

“اگر طلوع آفتاب نمی خواهد آن را رعایت کند ، خوب است. آنها نباید به پول دولتی ، قراردادهای دولتی یا فرزندان تحت مراقبت ایالت دسترسی داشته باشند. “کریس هارتمن ، مدیر اجرایی کمپین انصاف ، یک گروه حامی حقوق همجنسگرایان مستقر در لوئیزویل گفت.

هارتمن گفت كه او نگران است كه كودكان دگرباش جنسی كه تحت مراقبت Sunrise قرار دارند “عمیقاً بسته شده اند” ، و گرایش جنسی آنها را از ترس “تلقین و تبلیغ مجدد” پنهان می كنند.

در یک دادخواست طولانی مدت فدرال ادعا شده است که طلوع خورشید تلقین مذهبی را به کودکان تحمیل کرده است. جان شلر ، وكيل طلوع ، آن را “يك اتهام ظالمانه” خوانده است.

شلر گفت: Sunrise “خواسته و خوشحال” جوانان LGBTQ را می پذیرد و کودکان را در درمان تبدیل نمی کند ، که تلاش می کند جهت گیری جنسی یا هویت جنسیتی فرد را تغییر دهد. تمرکز Sunrise در پیدا کردن خانه های خوب برای کودکان و درمان سلامت روان ، سو abuse مصرف مواد یا سایر موارد است. وی گفت که با مشکلاتی که درگیر آن هستند ،

شلر گفت ، هنگامی که زوج های همجنس درمورد پدر و مادر شدن با Sunrise تماس می گیرند ، آژانس پیشنهاد می دهد تا آنها را به سایر آژانس های خدمات کودک که “مناسب تر” هستند هدایت کند. او از تعداد انگشت شماری از این موارد آگاه بود.

شلر گفت: “به وضوح بین مسائل LGBT و ارزشهای سنتی مسیحی تنش وجود دارد.” “و لازم نیست که برنده همه باشد. در جامعه کثرت گرایانه ما امکان بقا و رشد هر دو اصل وجود دارد و ما می توانیم هر دو را در خود جای دهیم. ”

کابینه کنتاکی برای خدمات بهداشت و درمان و خانواده می گوید امیدوار است که “یک مصوبه مثبت” حاصل شود. رییس طلوع آفتاب دیل ساتلز می گوید که او می خواهد رابطه ادامه یابد.

تاد گری ، مدیر اجرایی و خزانه دار کنوانسیون باپتیست کنتاکی ، گفت: “طلوع آفتاب امروز طبق قراردادی عمل می کند که به آنها اجازه می دهد از کودکان نیازمند و بدسرپرست کنتاکی مراقبت کنند در حالی که از اعتقادات مذهبی عمیق آنها محافظت می کنند.”

مانند بسیاری از ایالت های دیگر ، کنتاکی برای برخی از خدمات رفاهی کودکان خود با آژانس های خصوصی مانند طلوع آفتاب قرارداد می بندد. به طور کلی ، حدود 5،000 کودک از 9،100 کودک تحت مراقبت کنتاکی در خانه های نگهداری یا سایر مأموران تحت مدیریت ایالت هستند. حدود 4000 نفر از طریق آژانس های خصوصی تحت مراقبت قرار می گیرند.

طلوع خورشید ، که فقط در کنتاکی فعالیت می کند ، می گوید در حال حاضر نزدیک به 800 کودک نگهداری می شود. این ایالت حدود 65 درصد از هزینه های خود را به طلوع خورشید بازپرداخت می کند و بقیه موارد را کمک های مالی شخصی پوشش می دهد.

این ایالت اصرار دارد که به یک قانون فدرال مربوط به دوران اوباما ملزم است بند شرط مخالفت Sunrise را شامل شود. این قانون شامل گرایش جنسی به عنوان یک طبقه محافظت شده تحت مقررات ضد تبعیض بود.

اندی بشیر ، فرماندار دموکرات ، این هفته گفت: “این اشتباه است که بچه ها را با زوج های فوق العاده ای که می خواهند پدر و مادر پرورشی باشند ، همجنس باز نکنند.” “مردم در انواع زوجین والدین خواننده شگفت انگیزی ایجاد می کنند و ما نباید هیچ یک از آنها را حذف یا تبعیض کنیم.”

طلوع آفتاب استدلال می کند که قانون فدرال در زمان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق باطل شد و به این ایالت اختیار داد تا بند را کنار بگذارد. شلر گفت آژانس “برای هر فرآیند منطقی” آزاد است به شرطی که “توسط آن زبان مجبور به نقض اصول ایمان خود نباشد”.

شلر گفت: “موضع دولت این است كه تلاش خواهد كرد Sunrise را وادار به امضای همان قراردادی كند كه با ارائه دهندگان سكولار امضا می كند.”

طلوع آفتاب به کنوانسیون باپتیست کنتاکی وابسته است ، متشکل از نزدیک به 2400 کلیسا با مجموع اعضای آن حدود 600000 نفر. این ایمان به همجنس گرایی به عنوان یک گناه نگاه می کند.

ساتلز ، رئیس آژانس گفت: اگر Sunrise قرارداد دولتی خود را گم کند ، مجبور است مدل خود را تغییر دهد و سرمایه جدیدی برای ادامه خدمات خود جمع کند.

وی افزود: “ما می دانیم كه بسیاری از كودكان نیاز به كمك دارند كه در بازداشت دولت نیستند.”

این اختلاف نتیجه سیاسی داشته است. جمهوریخواهان مجلس کنتاکی و مقامات GOP ایالتی از دولت بشیر خواسته اند که روابط خود را با Sunrise حفظ کند. دانیل کامرون دادستان کل جمهوری خواهان گفت که دولت سان ریز را مجبور می کند “بین ادامه خدمت به کودکان کنتاکی یا کنار گذاشتن اعتقادات مذهبی خود” یکی را انتخاب کند.

در همین حال ، سایر آژانس های طرف قرارداد با دولت از LGBTQ به عنوان والدین خوانده یا فرزندخواندگی استقبال می کنند.

گریس آکرز ، مدیرعامل خانه کودکان سنت جوزف در لوئیزویل ، گفت: “خانواده های همجنسگرا همجنسگرا می خواهند خانواده خود را مانند خانواده های همجنسگرایانه بزرگ کنند.”

وی دولت بشار را به خاطر موضعی که به گفته او به نفع کودکان است تحسین کرد.

آكرز گفت: “در كنتاكي كودكاني هستند كه فقط از طريق آسيب هاي خود كار نمي كنند بلكه از طريق همجنسگرايان ، لزبين ها ، دوجنسي ها يا تراجنسيه ها نيز كار مي كنند.” بحرانی.”

بروکس از طرفداران جوانان کنتاکی گفت ، در صورت قطع ارتباط با طلوع ، دولت باید آمادگی لازم را برای پر کردن خلا fill در صورت از دست دادن برخی از والدین خوانده در شبکه آژانس داشته باشد. بزرگترین نگرانی او اطمینان از انتقال روان برای کودکانی است که اکنون به آنها “درمان شدید و تخصصی” احتیاج دارد.

بروکس گفت که اطمینان دارد دولت می تواند کودکان را به سایر سازمان ها منتقل کند اما افزود که “چالش به حداقل نمی رسد و نباید به حداقل برسد.”

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top