news update

جبهه دشمن به دنبال مشارکت کم در انتخابات آتی ایران است: سخنگوی سپاه

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایجاد ناامیدی و استیصال در جامعه ایران و دیدن میزان مشارکت کم در انتخابات آینده در کشور از جمله اهداف دشمن است.
سردار سرتیپ رمضان شریف خطاب به جمعی از فعالان رسانه ای و نیروهای باسیج (داوطلب) در شمال غربی شهر تبریز گفت: جبهه دشمن همیشه فصول انتخابات را در ایران به عنوان زمان تشدید دروغ پردازی خود می بیند و با ایجاد یک تصویر سیاه از اوضاع کشور و نشر اکاذیب و ادعاهای دروغین علیه نظام اسلامی و ملت ایران.

تزریق یأس و ناامیدی و ایجاد مشارکت کم در نظرسنجی ها از اهداف دشمن است ، وی افزود که برای مقابله با چنین نقشه ای ، فعالان رسانه ای کشور وظیفه دارند که مشارکت گسترده در انتخابات را ترویج دهند.

در اسفند ماه ، رهبر انقلاب اسلامی هشدار داده بودند كه دشمنان در تلاشند تا انتخابات ریاست جمهوری آینده را تضعیف كنند.

آیت الله سید علی خامنه ای در تاریخ 21 مارس در یک سخنرانی هشدار داد که سرویس های اطلاعاتی برخی کشورها ، به ویژه ایالات متحده و رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ، برای خدشه دار کردن انتخابات در ایران و کاهش سرزندگی آن ، نقشه کشیده اند.

وی گفت: “از نظر داخلی ، برگزاری انتخابات در خدمت نوسازی کشور است. مردم وارد این عرصه می شوند و دستگاه اجرایی کشور نوسازی می شود ، که بسیار مهم است …. از دیدگاه خارجی ، برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم نشان دهنده قدرت [کشور] است. مشارکت مردم قدرت کشور را افزایش می دهد و انتخابات نمادی از حضور مردم [در صحنه سیاسی] است. ”

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه دشمنان ضمن تلاش برای دلسردی ملت ایران ، علیه مقامات مسئول برگزاری انتخابات و همچنین شورای قانون اساسی اتهاماتی وارد می کنند ، افزود: آنها برای دستیابی به اهداف خود از فضای مجازی سو استفاده می کنند.

وی افزود: “افتخار این نیست كه ما فضای مجازی را به دشمنان واگذار كنیم.” همه کشورها تدابیری را برای مدیریت فضای مجازی اتخاذ می کنند ، اما ما افتخار می کنیم که فضای آن را آزاد کنیم! دشمن از این فضای [مجازی] استفاده می کند تا از طریق روش های روانشناختی از مشارکت مردم در انتخابات بکاهد. ”

آیت الله خامنه ای افزود: “فضای مجازی باید مدیریت شود. شکی نیست که این امکان باید توسط مردم استفاده شود و آزادی را برای مردم به ارمغان می آورد. همچنین بسیار خوب است. با این حال ، این وسیله نباید در اختیار دشمن قرار گیرد تا توطئه هایی را علیه کشور و ملت انجام دهد. ”

انتخابات ریاست جمهوری در ایران که قرار است در 18 ژوئن برگزار شود ، همزمان با انتخابات شوراها و انتخابات میان دوره ای مجلس و مجلس خبرگان برگزار می شود. بیش از 59 میلیون و 310 هزار ایرانی واجد شرایط رای دادن هستند.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top