news update

نژادپرستی ریشه دار ، تبعیض در ارتش ایالات متحده نفوذ می کند

آسوشیتدپرس دریافت که علی رغم تلاش های مکرر برای ریشه کن کردن ، فرهنگ ریشه دار نژادپرستی و تبعیض همچنان در نیروهای مسلح ایالات متحده ظاهر می شود.

توسط KAT STAFFORD ، JAMES LAPORTA ، AARON MORRISON و HELEN WIEFFERING ، آسوشیتدپرس

برای استفانی دیویس ، که با اندکی بزرگ شدن ، ارتش راهی برای رسیدن به رویای آمریکایی بود ، قلمرویی که همه در آن از یکسان برخورد می کردند. او در سال 1988 پس از اتمام دبیرستان در توماسویل ، جورجیا ، شهری کوچک که گفته می شود برای سربازی که در جنگ 1812 جنگید نامگذاری شد ، به خدمت مشغول شد.

در طول دهه ها ، او به طور پیوسته پیشرفت کرد ، به عنوان یک جراح پرواز ، فرمانده پزشکی پرواز در پایگاه نیروی هوایی Fairchild و سرانجام ، یک سرهنگ دوم.

دیویس می گوید ، اما بسیاری از همكاران خدمات وی او را فقط به عنوان یك زن سیاه پوست می دیدند. یا برای همکاران ساکن سفیدپوست که به او زنگ خطر ABW می دادند – آنها اصرار داشتند این یک شوخی بود – “یک زن سیاه پوست عصبانی” ، یک نژاد نژادپرست کلاسیک.

او می گوید که زیردستان سفید پوست اغلب از سلام دادن او امتناع می کردند و یا گرفتن دستور از او ناراحت کننده به نظر می رسید. برخی از بیماران از تماس با درجه مناسب وی و حتی تأیید وی خودداری کردند. او با لعن نژادی مورد حمله قرار گرفت. و در طول اقامت خود ، او تنها ساکن سیاه پوستان در برنامه ای بود که هیچ دانشکده ، کارمند یا کارمند جانبی سیاه پوستان نداشت.

عکس هایی که باید مشاهده کنید – مه 2021
بانکوک ، تایلند – 26 مه: یک راهب تازه کار بودایی در حالی که در حال روشن کردن 180،000 شمع است ، در حال راه رفتن همراه با تصاویر تولد ، روشنایی و نیروانای گوتاماما بودا در جشن روز وساک در معبد بودایی Wat Phra Dhammakaya در حومه بانکوک دیده می شود 26 مه 2021 در پاتوم تانی ، تایلند. بوداییان Visakha Bucha (همچنین به عنوان روز وساک شناخته می شود) روز چهارشنبه را جشن گرفتند – یک روز فرخنده که یادآور تولد ، روشنگری برای نیروانا و مرگ گوتاما بودا است ، که آموزه های او آیین بودایی را تشکیل می دهد. با توجه به ادامه موج سوم بیماری همه گیر در تایلند ، بیشتر فدائیان معبد Wat Phra Dhammakaya از راه دور با استفاده از نرم افزار بزرگنمایی در مراسم شرکت می کنند تا به اقدامات پیشگیرانه علیه Covid-19 پایبند باشند. (عکس از Sirachai Arunrugstichai / گتی ایماژ)
مشاهده همه 88 عکس

دیویس گفت: “برای سیاه پوستان و اقلیت ها ، هنگامی که ما در ابتدا نژادپرستی یا تبعیض در ارتش را تجربه می کنیم ، احساس چشم کوری می کنیم.” “به ما آموخته ایم که باور کنیم این مکان مکانی است که همه در آن شرایط بازی برابر دارند و ما می توانیم با کارهایی که مبتنی بر شایستگی است به آن برسیم.”

در مصاحبه با آسوشیتدپرس ، افراد و افسران فعلی و سابق تقریباً در هر شاخه از خدمات مسلح ، یک فرهنگ ریشه دار نژادپرستی و تبعیض را توصیف کردند که علی رغم تلاش های مکرر برای ریشه کن کردن ، سرسختانه از بین می رود.

AP دریافت که سیستم قضایی ارتش هیچ گونه طبقه بندی مشخصی برای جرایم نفرت ندارد ، و به همین دلیل کمی سازی جرایم ناشی از تعصب را دشوار می کند.

وزارت دفاع همچنین علیرغم وعده های مکرر برای ریشه کن کردن آنها ، راهی برای پیگیری تعداد نیروهای رانده شده برای عقاید افراط گرایانه ندارد. بیش از 20 نفر از افراد مرتبط با محاصره 6 ژانویه پایتخت ایالات متحده آمریکا دارای روابط نظامی بودند.

AP همچنین دریافت که قانون یکنواخت عدالت نظامی به اندازه کافی به حوادث تبعیض آمیز رسیدگی نمی کند و افراد رده بندی و رنگین پوست معمولاً با هیئت های دادگاه های نظامی متشکل از اعضای سرویس کاملا سفید روبرو می شوند ، که به گفته برخی از کارشناسان این امر می تواند منجر به سخت تر شدن آنها شود. نتایج.

و تبعیض نژادی فقط در حد نظامی وجود ندارد. بر اساس تجزیه و تحلیل AP از داده های کمیسیون فرصت های اشتغال برابر ایالات متحده ، هر ساله غیرنظامیانی که در بخش های مالی ، فنی و پشتیبانی ارتش ، نیروی هوایی و نیروی دریایی مشغول به کار هستند صدها شکایت در رابطه با تبعیض نژادی و رنگ پوست ارائه می دهند.

فقط در سال مالی 2020 ، این سه سرویس 900 شکایت غیرنظامی از تبعیض نژادی و بیش از 350 شکایت از تبعیض بر اساس رنگ پوست دریافت کرده اند.

در ماه فوریه ، لوید جی آستین سوم – ژنرال سابق ارتش که اکنون وزیر دفاع است ، اولین مرد سیاه پوستی است که در پست خدمت می کند – به فرماندهان و سرپرستان دستور داد که برای یک روز مکث عملیاتی انجام دهند تا در مورد افراط گرایی در صفوف با آنها بحث کنند اعضای خدمات

آستین به فرماندهان این اختیار را داد تا هر طور که صلاح می دانستند به این موضوع بپردازند ، اما تأکید کرد که مباحث باید شامل معنای سوگند آنها ، رفتارهای قابل قبول هم در یک لباس و هم خارج از لباس آنها باشد و اینکه چگونه اعضای خدمات می توانند رفتارهای افراطی واقعی یا مشکوک را از طریق زنجیره های خود گزارش دهند. فرمان دادن

یک نظرسنجی اخیر از The Military Times نشان داد که این ایستگاه با بررسی های مختلفی دریافت شده است. برخی از اعضای خدمات گفتند که واحدهای آنها “فراتر و فراتر از اینها” است ، اما برخی دیگر گزارش دادند که مربیان آنها اظهارات تحقیرآمیزی می کنند که بحث را زیر و رو می کنند و جلسات کوتاه و غیر تعاملی هستند.

اندکی پس از دستور او ، مرکز حقوقی جنوب فقراتی نامه ای به آستین فرستاد و او را به خاطر اقدام قاطعانه اش تحسین کرد اما تأکید کرد که تغییر سیستم در تمام سطوح نظامی ضروری است.

مارگارت هوانگ ، رئیس SPLC ، نوشت: “کسانی که به ایدئولوژی برتری طلب سفیدپوستان القا می شوند ، تهدید قابل توجهی برای امنیت ملی و امنیت جوامع ما هستند.”

AP چندین بار با وزارت دفاع تماس گرفت تا بداند چه اقدامات پیشگیرانه ای را برای از بین بردن نژادپرستی ، تبعیض و افراط گرایی انجام می دهد ، اما تا پایان مهلت انتشار پاسخی دریافت نکرد ، حتی اگر اولین تماس 5 مه بود.

هنگامی که دیویس پس از بیش از دو دهه خدمت توسط نیروی هوایی در سال 2019 بازنشسته شد ، با نژادپرستی آشکار احساس سرسختی کرد و به دلیل متهم کردن یک فرد برتر به حمله جنسی به او قصاص کرد.

وی خاطرنشان كرد كه نژادپرستی چگونه می تواند نسبت به اعضای صفوف موذی باشد – اعضای خدماتی زندگی خود را به سربازان دیگر خود می سپارند و عدم انسجام در یك واحد می تواند كشنده باشد.

دیویس گفت: “این یک محیط کاری مضر و خطرناک ایجاد می کند.” “و بسیاری از ما در سکوت رنج می بریم زیرا احساس می کنیم کاری نمی توان انجام داد.”

در اواسط تابستان سال گذشته ناآرامی های ناشی از قتل پلیس سیاه پوستان آمریکایی در سراسر کشور ، ژنرال ارتش مارک آ. میلی ، که همچنین رئیس ستاد مشترک ستاد وزارت دفاع است ، به رهبران کنگره گفت که ارتش توانایی پرداخت این هزینه را ندارد نژادپرستی یا تبعیض.

میللی گفت: “ما كه پارچه ملت خود را می پوشیم می فهمیم كه انسجام چند برابر نیرو است.” “تفرقه منجر به شکست می شود. همانطور که یکی از روسای جمهور مشهور ما گفت ، “خانه ای که تقسیم شده باشد ، ایستاده نیست.” ”

آستین در جلسه استماع تأیید خود در برابر کنگره ، که پس از شورش کاپیتول انجام شد ، متعهد شد که صف “نژادپرستان و افراط گرایان” را از بین ببرد.

وی گفت: “كار وزارت دفاع این است كه آمریكا را از شر دشمنان ما در امان نگه دارد.” “اما اگر بعضی از آن دشمنان در صفوف خودمان قرار بگیرند ، نمی توانیم این كار را انجام دهیم.”

___

این رسم عادی است که برای افراد سرباز وظیفه احترام خود را به همکاران رده بالاتر نشان می دهد که با سلام و احترامی که تا زمان بازگشت ژست برگزار می شود.

هنگامی که سرگرد دریایی تایرون کولیر ستوان دومی و مدافع قاضی تازه استخراج شده بود ، تجربه عمیقی با این روش داشت. كولیر ، یك سیاه پوست ، در سالن مشترك پایگاه مایر-هندرسون در ویرجینیا بود كه توسط یك تفنگدار تفریحی سیاهپوست مورد استقبال قرار گرفت. اما حتی پس از آنکه کولیر این ژست را تصدیق کرد ، سلام و احوالپرسی ادامه یافت. کولی متحیر و مبهوت پرسید که چرا تفنگداران دریایی این مدت را نگه داشته است؟

“او گفت ،” آقا ، من فقط باید با چیزی تمیز شوم. … ما هرگز افسران سیاه را نمی بینیم. ما هرگز افرادی مانند شما را نمی بینیم و این باعث افتخار من است. “” کولی به یاد می آورد.

“شما می توانید تصور کنید که یک تفنگدار تفریحی سیاه پوست که مثلاً ممکن است بخواهد یک افسر حکم یا یک افسر مأمور شود یا یک فرمانده بعد از فرمانده خدمت می کند و فرصت های کمی برای دیدن افرادی که به آنها شبیه هستند ، بالاتر است کولیر گفت. “نمایندگی واقعاً مهم است.”

گرچه این سلام طولانی مدت در سال 2010 صورت گرفت ، اما از آن زمان تصویر نژادی بهبود چندانی پیدا نکرده است.

در پایان سال 2020 ، هیئت تنوع و شمول وزارت دفاع گزارشی را با هدف شناسایی راه های بهبود تنوع نژادی و قومی در ارتش ایالات متحده منتشر کرد.

در میان یافته های این گزارش: درجات نظامی فعال و ذخیره “نسبت به همتایان غیرنظامی ایالات متحده از نظر نژادی و قومی متنوع تر بودند.” اما نه افسران. علاوه بر این ، دریافت که جمعیت غیرنظامی واجد شرایط برای تبدیل شدن به افسران مأموریت “از نظر نژادی و قومی تنوع کمتری نسبت به جمعیت غیرنظامی واجد شرایط برای خدمت سربازی دارد.”

شکست تمام افسران مأمور فعال: 73٪ سفید؛ 8٪ هر سیاه و اسپانیایی. 6٪ آسیایی؛ 4٪ چند نژادی؛ و کمتر از 1٪ بومی هاوایی ، جزیره اقیانوس آرام ، سرخپوست آمریکایی یا بومی آلاسکا. و شکاف تنوع هرچه افراد بالاتر در رده های بالاتر صعود کنند ، افزایش یافت.

این گزارش با تأکید بر اهمیت روزافزون نمایندگی اقلیت ها که نمایانگر جمعیت دموکراتیک ملت است ، گفت: وزارت دفاع “باید اطمینان حاصل کند که همه اعضای خدمات به فرصت های موفقیت و پیشرفت در موقعیت های رهبری دسترسی دارند.”

چندین افسر سیاه پوست که توسط AP مصاحبه کردند گفتند که فرهنگ برای شکوفایی باید جای خود را بگیرد.

هنگام خدمت در افغانستان ، یك افسر تفنگدار دریایی به خاطر آورد كه توسط یك همكار سفیدپوست س aboutال شده بود كه چرا با همكاران افسر سیاهپوست گفتگو می كند. تفنگدار دریایی که خواست نامش فاش نشود زیرا همچنان در حال انجام وظیفه فعال است ، گفت: “پاسخ من به او این بود که” من از شما نمی پرسم که چرا همیشه با افسران سفیدپوست معاشرت می کنید؟ ” “چرا آنها نمی توانند فقط افسر باشند؟ چرا مقدماتی؟ ”

توماس هابز ، سرهنگ پیاده نظام که پس از 27 سال خدمت در سپاه تفنگداران در سال 2018 بازنشسته شد ، در میان افسران مصاحبه شده بود که از فشارهای تلاش برای آمیختن به یک “فرهنگ مرد سفیدپوست” گفت ، در حالی که همچنین احساس نیاز به عملکرد بهتر افسران سفیدپوست برای نفی کلیشه های نژادی.

هابز گفت: تفنگداران دریایی نسبت به سایر شاخه های این سرویس در جذب کاندیداهای سیاه پوست در گروه افسر عملکرد بهتری داشته اند ، اما خاطرنشان کرد که “بسیاری از آنها 10 سال دیگر در ارتش باقی نمی مانند.”

وی گفت: “در حال حاضر ، ما کاپیتان های بیشتری نسبت به گذشته داریم” ، اما سطح درجه ما در واقع پایین می آید. چرا آنها در آنجا نمی مانند؟ زیرا آنها از اینکه مجبور باشند مرتباً به روشی خاص عمل کنند خسته شده اند و هرگز نمی توانند خود باشند. ”

تفنگدار دریایی که همچنان وظیفه فعال دارد این کار را “طاقت فرسا” خواند و افزود: “نه تنها شما باید با مسائل خود کنار بیایید بلکه هر وقت یک تفنگدار سیاه پوست مشکلی پیدا کرد ، آنها به شما می آیند و می گویند ،” اوه مرد ، چه با این بچه ها اشتباه می کنی؟ ‘به شما می آیم مثل اینکه در همه مسائل سیاه و سفید متخصص هستید. ”

کولیر اظهار داشت که از همان لحظات اولیه استخدام خود احساس فشار می کند تا متفاوت عمل کند ، و یادآوری برخورد در یک شام رسمی با یک سرگرد تفنگدار دریایی که می خواست او را به خدمت بکشد.

“من یکی از دو مرد سیاه پوستی بودم که درخواست می دادم … و من و او مشغول گپ زدن بودیم ، و مأمور انتخاب به ما گفت:” سلام ، بچه ها ممکن است نخواهید اینگونه خود را منزوی کنید زیرا ممکن است خوب به نظر نرسد کالیر گفت. “منظور من این است که این یکی از اولین تجربه های من در ارتباط با نیروی دریایی است و من یک سرگرد تفریحی دارم که به من می گوید من نمی توانم با یک سیاه پوست دیگر صحبت کنم بدون اینکه نگران باشم که اگر ما عمداً خود را از گروه. ”

دیگر اعضای خدمات مربوط به حوادث جزئیات رنگی که در آن آنها گفتند که توسط مافوق ها از پذیرفتن صریح فرهنگ خود دلسرد شده اند. برخی گفتند که به آنها گفته شود که از صحبت کردن به زبانهای دیگر به غیر از انگلیسی خودداری کنند تا از همکاران عمدتا سفیدپوست خود آزرده خاطر نشوند.

استاد گروه سابق نیروی هوایی. ریکاردو لموس ، که در سال 2019 از نظر پزشکی مرخص شده بود ، گفت که یک مقام برتر یک بار او را از صحبت با مادرش به اسپانیایی از طریق تلفن در دفتر منصرف کرد “زیرا مردم نمی توانند شما را درک کنند.”

و برخی از زنان سیاه پوست در مورد چالشهایی که با آن روبرو شده اند جزئیات را بیان کردند که اغلب آنها را “پرخاشگر یا دشوار” و موهای طبیعی خود را بی نظیر یا غیرحرفه ای می دانند.

DeMarcus Gilliard ، یک کاپیتان سابق تفنگداران دریایی 34 ساله ، به AP گفت که وقتی وارد مدرسه مقدماتی شد ، جایی که افسران جدید طناب ها را یاد می گیرند ، احساس می کنند که یک نماد سیاه پوستان آمریکایی هستند ، یک فشار ناگفته را احساس می کند تا بهتر از همسالانش ثابت شود. .

اما وی گفت كه هرگز نژادپرستی آشكاری را در آنجا تجربه نكرده و سپاه تفنگداران را بخاطر پیشرفت در جهت تنوع بخشیدن به رتبه های برتر خود اعتبار می بخشد.

“این یک ایده عالی است ،” من رنگ نمی بینم “، اما در واقع بسیار نفی کننده است. و من فکر می کنم صحبت نکردن درمورد مسائل مربوط به نژاد باعث تشدید مشکل می شود و ما باید بتوانیم در مورد این موارد صحبت کنیم. ” “من فکر می کنم سپاه تفنگداران دریایی مکانی عالی برای انجام آن باشد.”

مدرسه مقدماتی به AP گفت كه جلسات مربوط به تنوع و شمولیت بخش اصلی آموزش آن است ، از جمله “بحث در مورد تأثیر سوگیری بر رهبری ، تصمیم گیری و انسجام”.

سال گذشته ، ژنرال دیوید برگر ، که به عنوان ژنرال ارشد سپاه تفنگداران دریایی در سال 2019 انتخاب شد ، از نمایشگاه سالانه انجمن مدرن تفنگداران دریایی برای پیغام متنوع ساختن خدمات به نجات جان انسانها استفاده کرد.

“من کاملا متقاعد شده ام: شباهت بیش از حد ، بیش از حد که همه ما یکسان به نظر می رسیم ، همان فکر می کنیم ، همان زمینه را داریم – ما می خواهیم کشته شویم زیرا در نهایت به راه حل هایی خواهیم رسید که همه ما هستیم آشنا هستند ، اما مقابله با آنها آسان است. ”

___

نژادپرستی در صفوف فقط یک لکه مدرن نیست. بیش از نیم قرن پیش در سال 1971 ، فرانك دبلیو رندر ، یك سیاه پوست كه دستیار وزیر دفاع بود ، به دلیل آنچه كه او نابرابر با افراد رنگین پوست می دانست ، استعفا داد.

در همان سال ، وزارت دفاع چیزی را ایجاد کرد که اکنون به عنوان انستیتوی مدیریت فرصت برابر دفاع شناخته می شود – آژانس برتر پنتاگون برای برنامه های آموزشی و آموزشی که شامل تنوع و درگیری در ارتش ایالات متحده است.

یکی از ابزارهای آن بررسی “داوطلبانه سازمانی” ناشناس و داوطلبانه است که تصویری از اثربخشی نهادی یک واحد ارائه می دهد و به فرماندهان بینشی در مورد تنوع و مسائل مربوط به شمول در صفوف آنها و نحوه رسیدگی به آنها ارائه می دهد.

یک تفنگدار دریایی در کمپ پندلتون در کالیفرنیا در یک نظرسنجی در دسامبر 2017 نوشت: “شوخی های نژادپرستانه ، جنسی و متعصبانه هر روز در” محل کار “من رخ می دهد. “در واقع خیلی کم برای جلوگیری از آن کار شده است.” یکی دیگر از تفنگداران دریایی گفت که معمولاً فحش ها توسط افسران گفته می شد و همکارانشان را به خدمت می گرفتند و هیچ عواقبی نداشتند.

اما همه با پر کردن نظرسنجی ها یا با صداقت راحت نیستند. به عنوان مثال زنانی که به واحدهای نیروی دریایی منصوب شده اند ، از شناسایی آنها می ترسند زیرا این نظرسنجی ها بر اساس جنسیت ، درجه و نژاد تجزیه می شود و تعداد زیادی از زنان به واحدهای عملیات ویژه منصوب نمی شوند.

کنگره و وزارت دفاع موظف کرده اند که نظرسنجی ها سالانه یا هر زمان که واحدی فرماندهان را تغییر می دهد ، انجام شود ، اما میزان پاسخ در واحدها بسیار متفاوت است ، نظرسنجی ها تحت قانون سوابق فدرال قرار نمی گیرند و پس از سه سال از بین می روند.

با استفاده از چندین درخواست قانون آزادی اطلاعات ، AP موفق به جمع آوری نظرسنجی های چهار سال گذشته شد ، و این تمرکز خود را بر روی یازده ناو هواپیمابر در ناوگان نیروی دریایی ایالات متحده قرار داد که به دلیل جمعیت زیاد ، که می تواند یک شهر کوچک شناور با بیش از 5000 پرسنل را تقلید کند. .

در نظرسنجی های جمع آوری شده از سال 2017 ، 265 دریانورد از یو اس اس آبراهام لینکلن ، یو اس اس جورج واشنگتن ، ناو جان سی استنیس ، ناو نیمیتز و دوایت دی آیزنهاور گفتند که شخصاً تبعیض نژادی را تجربه کرده اند. اما در پاییز همان سال ، س discriminationال تبعیض نرم شد ، و از س pointedالهای مشخص به س toال گسترده ای مبنی بر اینکه “آیا تبعیض” رخ نمی دهد؟

از زمان این تغییر ، در سال 2019 ، آخرین سال کامل به دست آمده توسط AP ، بیش از 1600 ملوان – یا 1 از 5 – با این اختلاف نظر داشتند و گفتند که تبعیض نژادی در کشتی های آنها اتفاق افتاده است ، تقریباً یک سوم جوک ها ، اظهارنظرها یا لعن های نژادی را گزارش می دهد. تقریباً از هر 4 دریانورد 1 نفر اظهار داشت كه نمی تواند از زنجیره فرماندهی خود برای گزارش وقایع بدون ترس از قصاص یا انتقام استفاده كند و از هر 10 نفر 4 نفر به طور ناعادلانه اجرا می شود.

از میان 11 ناو هواپیمابر ، جورج واشنگتن ، جان سی استنیس و آبراهام لینکلن وقتی که از ملوانان در مورد تبعیض نژادی و اینکه آیا آنها می توانند با اطمینان آزار و اذیت را گزارش کنند ، عملکرد بدتری داشتند. به عنوان مثال ، در سال 2019 در جورج واشنگتن ، 30٪ از ملوانان گفتند که رفتار نابرابر بر اساس نژاد ، رنگ یا منشا national ملی رخ داده است.

درخواست AP برای مصاحبه با نماینده م ofسسه دفاع از فرصت های برابر دفاع به پنتاگون ارجاع شد ، که اطلاعاتی در مورد عملکرد نظرسنجی های فرماندهی در اختیار هیچ کس قرار نداد.

در بیانیه ای ، نیروی دریایی تنوع را “م componentلفه اصلی حفظ بالاترین سطح آمادگی ما” خواند و افزود: “مطمئناً ارتش ما زمانی بهتر خدمت می کند که نشان دهنده ملتی باشد که به آن خدمت می کند و با تمام اعضای آن با احترام و احترام رفتار می شود.”

___

به عنوان یک هواپیمابر جوان ، نیک شاندز در ابتدا وقتی خواستار گزارش خود به مرکز درمانی در پایگاه نیروی هوایی کوهستان شد ، زیاد فکر نکرد. اما وقتی رسید ، فکر کرد که عجیب است که فقط تعداد انگشت شماری از مافوق و یک زباله دان بزرگ را می بیند. وظیفه او: اسناد حاوی اطلاعات قابل شناسایی شخصی را به داخل زباله برده و آنها را الک کنید.

شاندز ، یکی از معدود هواپیماهای هوایی سیاهپوست در پایگاه آیداهو ، از این دستور مبهوت شد اما آنچه را که معلوم بود تقریباً تمام روز انجام می شود ، در کنار هم صدا می کرد ، زیرا مقامات برتر او بی نتیجه جستجو می کردند.

وی گفت که این فقط یک حادثه در میان چندین پایگاه تقریباً سفید است که احساس می کند از او جدا شده است ، از جمله اینکه بارها به او گفته شد که برای ارتش “ساخته نشده” است.

وی گفت: “اگر این هدف برای ایجاد شرمندگی و شکستن ذهنی شما بود ، من حدس می زنم این همان کاری بود که آنها انجام دادند.”

شاندز گفت: نژادپرستی و تبعیض هدفمند پس از خروج از آیداهو و خدمت در پایگاه های مختلف ادامه یافت و منجر به ترک ارتش در سال 2018 شد. او معتقد است که یک راه دشوار در پیش روی وزارت دفاع و کنگره است ، که نظارت را فراهم می کند ، تا بتواند نژادپرستی ساختاری را در مانند او و از سایر اعضای خدمات رنج نبرد.

اما یک دور از تغییرات گسترده در قانون مجوز دفاع ملی – که اساساً بودجه و سیاست های حاکم بر وزارت دفاع و خدمات نظامی را تعیین می کند – می تواند فرصتی منحصر به فرد برای چرخش روند تغییر سیستم باشد.

لایحه ای که اوایل سال جاری تصویب شد ، به وزیر دفاع دستور می دهد تا طرحی را برای حذف همه نام ها ، نمادها ، نمایش ها و بناهای یادبودی که به کنفدراسیون احترام می گذارند ، از جمله تغییر نام پایگاه های نظامی مانند فورت بنینگ و فورت هود که رهبران کنفدراسیون را احترام می گذارند ، طراحی کند.

جیم کلایبرن ، اکثریت مجلس نمایندگان ایالات متحده ، در مصاحبه با AP به یاد می آورد: “چندین سال پیش ، آنها یک سلول از برتری طلبان سفیدپوست را در فورت براگ کشف کردند.” “آیا آنها به دلیل نگرش هایی که با خود داشتند آنجا بودند یا این واقعیت را جشن می گرفتند که فورت براگ به نام یک جدایی طلب نامگذاری شده است؟

كلیبرن گفت: “این یك دلیل است كه ما در كنگره احساس می كنیم باید از شر همه نهادینه سازی ها و جشن گرفتن این نگرش های نژادپرستانه خلاص شویم.”

مکانیزمی با هدف تغییر روش برخورد ارتش با نژادپرستی و افراط گرایی از درون ، در عمق لوایح بیش از 1400 صفحه ای دفن شده است. این شرط پیگیری و گزارش مورد نیاز برای فعالیتهای گروههای برتر افراطی ، افراط گرایانه و جنایتکار را تعیین می کند و یک بازرس کل برای نظارت بر تلاش بر تنوع و شمول ایجاد می کند.

و می گوید ارتش باید س questionsالاتی را به نظرسنجی های خود اضافه کند که صریحاً در مورد نژادپرستی ، یهودستیزی و برتری طلبی بپرسند.

علاوه بر این ، شاندز معتقد است که ارتش – مانند کشوری که از آن سوگند خورده است – نیز باید به جستجوی عمیق روح بپردازد.

اگرچه او به زندگی خود ادامه داده است ، اما تحقیر و دردی را تحمل می کند که نمی تواند آن را پاک کند.

با این حال ، او همیشه جنبه های زندگی نظامی خود را گرامی خواهد داشت. وی به عنوان یک مربی بهداشت عمومی با دانشکده پزشکی هوافضای USAF ، تأثیر مستقیمی بر دانشجویان مشتاق برای ایجاد تغییر در جهان داشت. وی همچنین با همسرش در ارتش دیدار کرد.

پس از آنكه كشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس توسط پلیس ، اعتراضاتی را در سطح جهان برانگیخت ، سرانجام شاندز با یكی از مافوق سابق خود روبرو شد – یك زن سفیدپوست كه بیش از یك دهه پیش درگیر كار تخلیه بود.

پس از آنكه این زن در یك گروه خصوصی نظامی در فیس بوك ارسال كرد كه “سیاه زندگی می كند” ، شاندز برای یادآوری این واقعه به او گفت و گفت كه امیدوار است “قتل انسانهای سیاه” لازم نباشد تا او را به تبعیض بیدار كند و نژادپرستی که هم در آمریکا و هم در نیروی هوایی وجود دارد – از جمله تبعیض هایی که او در حق وی اعمال می کرد.

این زن اذعان کرد که با شاندس رفتار خوبی نداشته و “به طور باورنکردنی از تصدیق و / یا تشخیص بسیاری از موارد ، از جمله نژادپرستی سیستمیک و حضور آن در نیروی هوایی ناآگاهانه بوده است” ، طبق تصاویر بازبینی شده توسط AP.

از نظر شاندز ، مکالمه کاتارتیک بود ، زیرا دیگران برای ارائه پشتیبانی با هم تقلب می کردند. اما همچنین دوگانگی هایی را که سیاه پوستان آمریکایی و دیگر افراد رنگین پوست ، در داخل و خارج از ارتش ، و تلاش برای هدایت کشوری مملو از نژادپرستی ، به خانه می آورند.

وی گفت: “شما از نژادپرستی در هیچ جای این کشور فرار نخواهید کرد.” “بهترین تعبیری که من تا به حال از حضور در ارتش ، به ویژه اقلیت یا یک فرد رنگارنگ در ارتش شنیده ام ، این است که ارتش یک عالم کوچک جامعه منظم است.”

___

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top