news update

نشانه های تغییر جهت در مبارزه با حمله جنسی در ارتش است

حرکت در کنگره برای ایجاد قدرت پیگرد قانونی در مورد حمله جنسی از دست فرماندهان نظامی در حال ایجاد است.

جنبش کنگره برای گرفتن اختیارات تعقیب جنسی از فرماندهان نظامی ، همراه با دیدگاه انعطاف پذیرتر برخی از رهبران نظامی ، به یک تغییر تاریخی در نبرد علیه آنچه وزیر دفاع لوید آستین “آفت حمله جنسی” می نامد ، اشاره دارد.

سخنگوی برجسته قانونگذار در این باره ، سناتور كیرستن گیلیبراند ، دموكرات نیویورك ، از لایحه ای حمایت می كند كه دو طرفه و ضد برافروختگی است و تصمیمات پیگرد قانونی را از سلسله مراتب جنایات بزرگ ، از جمله تجاوز جنسی ، تجاوز جنسی و قتل خارج می كند. . این قانون درگیر یک رویه در سنا است که طرفداران آن را تلاشی برای متوقف کردن این لایحه و پایین آوردن زبان آن می دانند.

به نظر می رسد پنتاگون از رویکرد جدید استعفا داده است. آستین که از زمان تأیید نامزدی خود در ماه ژانویه بر اهمیت موضوع تأکید کرده است ، در حال ارزیابی نظرات رهبران خدمات نظامی است که برخی یا همه در روزهای اخیر به وی ارائه داده اند.

سالهاست که رهبران ارتش اعتراف کرده اند که حمله جنسی یک مشکل بزرگ است اما در برابر پیگرد قانونی از زنجیره فرماندهی مقاومت کردند. آنها استدلال کرده اند که این امر توانایی فرماندهی را در رهبری تضعیف می کند و از تعدد حملات نمی کاهد. این نگرانی – و برخی دیگر – همچنان وجود دارد ، اما برخی از رهبران علناً بر باز بودن خود برای تغییر تأکید می کنند.

فرانک کندال ، نامزد دولت بایدن به عنوان دبیر نیروی هوایی ، اظهار داشت که برای رویکرد جدیدی آماده است.

کندال روز سه شنبه در جلسه تأیید تأیید ، به گیلیبراند گفت: “تغییر ضروری است و امیدوارم که بتوانیم پیش برویم.” وی افزود که به اعتقاد او مشکل حمله جنسی ریشه در فرهنگ نظامی و نقایص رهبری دارد و مطمئن نیست که به طور گسترده تغییرات پیشنهادی وی در مقام پیگرد قانونی باید اعمال شود.

گیلیبراند روز سه شنبه در صحن سنا خواستار موافقت لازم برای رأی دادن به لایحه خود شد و گفت: “این یک تغییر نسلی است که زمان آن فرا رسیده است.”

با انعکاس تنش ها در مورد این موضوع در میان دموکرات ها ، سناتور جک رید ، یک حزب دموکرات در رود آیلند و رئیس کمیته خدمات مسلح سنا ، از اقدامات رویه گیلیبراند جلوگیری کرد ، و استدلال کرد که لایحه وی باید در لایحه مجوز دفاع 2022 که کمیته او تصویب می کند ، جمع شود. این تابستان و پاییز.

رید گفته است كه انتظار دارد لایحه دفاع گسترده تری شامل “تغییر قوی در نقش فرمانده در موارد تجاوز جنسی” باشد.

تغییر رویکرد در میان برخی از رهبران نظامی از زمان روی کار آمدن رئیس جمهور جو بایدن پدیدار شده است. در جریان مبارزات انتخاباتی خود ، بایدن با تأیید تأکید کرد که تصمیمات تعقیب جنسی را از زنجیره فرماندهی منتقل می کند. وی گفت که کمیسیونی را برای پیشنهاد راه پیشرفت در اوایل دوره ریاست خود ایجاد خواهد کرد.

بایدن در تاریخ 29 آوریل 2020 گفت: “ما باید فرهنگ سو abuse استفاده را در این کشور به ویژه در خدمات مسلح تغییر دهیم.”

به دستور بایدن ، آستین ، رئیس پنتاگون که یک فرمانده سابق ارتش است ، کمیسیون مستقل بررسی تجاوز جنسی را ایجاد کرد تا راه های حمله به این مشکل را مطالعه کند. در ماه آوریل ، کمیسیون توصیه كرد كه اختیارات پیگرد قانونی را از زنجیره فرماندهی خارج كند. این قانون گفت که برای برخی از جرایم قربانیان ویژه ، قاضی مستقل تعیین شده ای که به یک دفتر دادستان ویژه قربانی ویژه تحت هدایت غیرنظامی گزارش می شود ، باید در مورد دو سوال اصلی قانونی تصمیم گیری کند: اینکه آیا کسی را متهم کنید یا در نهایت ، آیا این اتهام باید به دادگاه نظامی برود . این جنایات شامل تجاوز جنسی ، آزار و اذیت جنسی و به طور بالقوه برخی جنایات نفرت انگیز است.

آستین قبل از تصمیم گیری در مورد حمایت از آن ، در حال ارزیابی نظرات رهبران خدمات نظامی در این باره است.

تردیدها در مورد اینکه آیا ایجاد یک مقام پیگرد قانونی مستقل در مورد پرونده های تجاوز جنسی کمک می کند روند سالهای متمادی افزایش تعداد حملات جنسی گزارش شده در ارتش را کمک کند ، همچنان وجود دارد.

جان ای ویتلی ، دبیر ستاد ارتش ، در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت که ارتش بیشتر بر بهبود انتخاب فرماندهان به عنوان راهی برای تغییر نگرش و بهبود اعتماد متمرکز است. وی گفت: داده های مربوط به پیگرد قضایی ارتش در موارد تجاوز جنسی نشان می دهد كه خارج كردن آن از سلسله مراتب ، مسئله اصلی را حل نمی كند.

ویتلی گفت: “بخشی از نگرانی من این است كه ما شاید هستیم ، در حال حاضر در یك بحث بسیار تب و تاب هستیم.” “و من نگرانم که داده ها در حدی که باید به دست نیایند.”

اما برخی از رهبران ارتش در هفته های اخیر با توجه به شکست سیستم فعلی و با توجه به فشارهای فزاینده کنگره ، تمایل به در نظر گرفتن رویکردهای جدید پیگرد قانونی را نشان داده اند.

ژنرال چارلز ق. براون ، روز سه شنبه ، رئیس ستاد نیروی هوایی ارتش گفت: “من برای گفتگو باز هستم.”

براون نگفت که آیا وی معتقد است که خارج کردن تصمیمات پیگرد قانونی از زنجیره فرماندهی گامی در مسیر درست است ، اما اظهارات وی گسست از گذشته را نشان می دهد. سلف وی و سایر روسای خدمات در بحث و جدال علیه این اقدام متحد بودند و گفتند كه این امر پیامی گیج كننده را در مورد اعتماد به قضاوت فرمانده آنها به اعضای سرویس می دهد.

در اوایل ماه مه هنگامی که رئیس ستاد مشترک ارتش ، ژنرال مارک میللی ، که قبلاً از مخالفان برجسته بود ، به دیپلماتیک AP و CNN گفت که او نظر خود را تغییر داده است ، این دیوار محکم مخالفت شروع به شکستن کرد. اگرچه او دیگر با این ایده مخالفت نمی کند ، اما علناً آن را تأیید نکرده است. وی گفت زمان آن رسیده است كه چیز دیگری را امتحان كنیم زیرا “ما سالهاست كه در آن كار می كنیم و به طور م theثر سوزن را جابجا نمی كنیم.”

مدتهاست که حمله جنسی موجب آزار ارتش شده است ، محکومیت کنگره و رهبران نظامی ناامید کننده که برای یافتن روشهای موثر پیشگیری ، درمان و پیگرد قانونی تلاش کرده اند. آخرین بررسی دوسالانه ناشناس وزارت دفاع ، که در سال 2018 انجام شد ، نشان داد که بیش از 20،000 نفر از اعضای سرویس گفتند که آنها نوعی حمله جنسی را تجربه کرده اند ، اما فقط یک سوم از آنها گزارش رسمی داده اند.

میللی گفت که او تا حدی فکر خود را تغییر داده است زیرا او نگران است که اعضای سرویس پذیرفته شده در سطح پایین اعتماد به انصاف در نتایج پرونده های تجاوز جنسی ندارند. وی گفت که این به معنای فرسایش اعتماد به زنجیره فرماندهی نظامی است.

وی گفت: “اگر این حقیقت برای ارتش ما بسیار بد باشد ، و نظرسنجی و شواهد نشان می دهد که این درست است.”

___

لولیتا سی بالدور ، نویسنده آسوشیتدپرس ، در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top