news update

سناتورها سعی می کنند قانون را در کمیسیون 6 ژانویه نجات دهند

سناتورها در تلاشند تا راهی برای ایجاد قانون کمیسیون در مورد شورش 6 ژانویه پیدا کنند.

سناتورها تلاش کردند تا راهی برای وضع قانون ایجاد کنند و کمیسیونی در مورد شورش 6 ژانویه ایجاد کنند و در مورد تغییرات بالقوه تلاش طولانی مدت برای غلبه بر مخالفت های رو به رشد GOP بحث و گفتگو کنند.

به گفته دو نفر آشنا به این تلاش ، سناتور جمهوری خواه سوزان کالینز و سناتور دموکرات جو مانچین در حال گفتگوهای غیررسمی بودند. این گفتگوها بر روی دو موضوعی بود که سناتورهای جمهوری خواه به دلیل مخالفت با قانون مصوب مجلس برای ایجاد این کمیسیون عنوان کرده اند – اطمینان از تقسیم کارکنان هیئت به طور مساوی بین احزاب و عدم کارکرد آن در انتخابات میان دوره ای .

کالینز و منچین با توجه به گفته های این دو نفر و شخص دیگری که از مذاکرات آگاه هستند ، در این تلاش ها تغییرات احتمالی لایحه را معامله کرده اند و با سناتورهای دیگر مشورت کرده اند. این سه نفر به شرط ناشناس ماندن صحبت کردند تا در مورد گفتگوهای خصوصی گفتگو کنند.

لایحه مجلس در حال حاضر سعی در پرداختن به این دو موضوع دارد ، رئیس صندلی منتخب دموکرات ها را ملزم به مشورت با جمهوری خواهان هنگام استخدام کارمندان می کند و تاریخ پایان 31 دسامبر 2021 را تعیین می کند تا کمیسیون یافته های خود را صادر کند. و کمیسیونرها با 5 دموکرات و پنج جمهوری خواه به طور مساوی بین احزاب تقسیم می شوند. اما بسیاری از جمهوری خواهان هنوز گفته اند که اعتماد ندارند که این یک تلاش دو جانبه خواهد بود و شانس یک نگاه واقعاً مستقل به حمله خشونت آمیز به طرف کاپیتول را توسط گروهی از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق تهدید می کند.

در صورت عدم توافق در مورد تغییرات ، جمهوری خواهان انتظار می رود هر زمان که دموکرات ها آن را برای رأی گیری مطرح کنند ، احتمالاً به زودی در این هفته مانع این لایحه شوند. فقط تعداد کمی از سناتورهای حزب جمهوری خواه اعلام کرده اند که به آن رای خواهند داد و به نظر می رسد دموکرات ها با 10 جمهوریخواهی که برای تصویب قانون نیاز دارند فاصله زیادی دارند.

مانچین در بیانیه ای با سناتور آریزونا ، كیرستن سینما ، یكی دیگر از دموكرات های میانه رو ، گفت كه این حمله “وحشتناك” بوده و كمسیون دو حزب “یك گام حیاتی” است.

این دو سناتور گفتند: “ما از همکاران جمهوریخواه سنا خود می خواهیم که با ما همکاری کنند تا کمیسیونی را برای بررسی وقایع 6 ژانویه پیدا کنیم.”

برخی از سناتورهای جمهوری خواه که حتی بدون تغییر نیز حمایت خود را اعلام کرده اند ، گفته اند که مایلند تغییراتی را در اختیار داشته باشند تا تلاش کنند تعداد بیشتری از همکاران خود را وارد کار کنند.

سناتور لوئیزیانا ، بیل کسیدی ، که هفته گذشته گفت تمایل به حمایت از لایحه مجلس را دارد ، گفت: “من می دانم که کمی پیشرفت لازم است ، بنابراین من می خواهم ببینم که این تکامل چگونه است.” “من فکر می کنم ما می توانیم نگرانی ها را برطرف کنیم و پشتیبانی از آن را برای افراد بسیار ساده تر کنیم.”

سناتور کارولینای شمالی ، تام تیلیس گفت که متن پیشنهادی را از کالینز دریافت کرده است ، اما “بعید است” او از این لایحه حمایت کند. وی گفت که معتقد است مهلت پایان سال غیر واقعی است.

معلوم نیست که آیا رهبر اکثریت سنا ، چاک شومر ، DN.Y ، که گفته است “به زودی” رأی به لایحه مجلس را برگزار می کند ، برای تغییر قوانین باز است یا خیر. او بارها گفته است که رای گیری نشان می دهد “هر کجا عضو می ایستد “در برابر شورش ، که در طی آن آشوبگران پلیس را مورد ضرب و شتم قرار دادند ، از پنجره ها و درها شکسته و نمایندگان مجلس را برای زندگی خود دویدند.

شومر روز سه شنبه گفت که “بدیهی است که ما هر پیشنهادی را بررسی خواهیم کرد ، اما این فقط کمیسیون را لغو نمی کند.” وی گفت که پیشنهادی را شنیده است که پیشنهاد می کند یک کارمند جداگانه از جمهوریخواهان باشد ، اما “شما نمی توانید کمیسیونی با دو ستاد متخاصم داشته باشید.”

شومر گفت ، “كنگره” قرار نیست فقط 6 ژانویه را زیر فرش بكشد ، حتی اگر این سیاست برای جمهوری خواهان در انتخابات 2022 بد باشد.

این گفتگوها در حالی صورت می گیرد که جمهوری خواهان در مورد حمایت از این لایحه به سختی تلاش کرده اند – و همچنین نحوه پاسخگویی به شورش به طور کلی ، زیرا بسیاری از اعضای حزب خود به ترامپ وفادار مانده اند. رئیس جمهور پیشین صبح روز 6 ژانویه به هواداران خود گفت “برای جهنم شکست خود را” مانند جهنم بجنگند و بارها گفته است که انتخابات به سرقت رفته است ، حتی اگر ادعاهای وی توسط دادگاه ها و مقامات انتخاباتی در سراسر کشور رد شده باشد.

میچ مک کانل رهبر جمهوری خواه سنا در ماه فوریه رای به برائت ترامپ از تحریک شورش پس از استیضاح مجلس از وی صادر کرد ، اما بلافاصله پس از آن رای گیری سخنرانی کرد و گفت که رئیس جمهور پیشین “از نظر عملی و اخلاقی مسئول تحریک حوادث آن روز است”. و او هفته گذشته گفت که نسبت به لایحه مجلس که کمیسیونی را تشکیل می دهد “باز” ​​است ، اما روز بعد مخالفت کرد.

مک کانل روز سه شنبه گفت که لایحه مجلس ، که 35 رای جمهوری خواه را به دست آورد ، “یک تمرین کاملا سیاسی” بود. و او به آینده سیاسی حزب خود اشاره کرد زیرا وفاداری به ترامپ به آزمونی برای بسیاری از رای دهندگان تبدیل شده است.

مک کانل گفت ، دموکرات ها مایلند در مورد اقدامات رئیس جمهور سابق دعوا کنند و “در مورد کارهایی که در گذشته انجام شده است بحث کنند”.

جمهوری خواهان همچنین به گزارش دو حزبی سنا اشاره کرده اند که انتظار می رود ماه آینده منتشر شود و می گوید این برای رفع مشکلات امنیتی در پایتخت کافی خواهد بود. انتظار می رود گزارش گزارش کمیته قوانین سنا و کمیته میهن و امور دولتی سنا بر روی اشتباهات اعمال شده توسط نیروی انتظامی و فرماندهی امنیتی در کپیتول متمرکز باشد ، که با حمله صدها نفر از طرفداران ترامپ بیش از حد تحت فشار قرار گرفت.

رئیس مجلس میهن سنا ، گری پیترز ، دی-میشی ، گفت که گزارش هیئت رئیسه مهم خواهد بود اما هدف آن شناسایی روشهای سریع تأمین امنیت کنگره است. وی گفت که کارهای بیشتری برای انجام وجود دارد.

پیترز گفت: “یک کمیسیون” قادر خواهد بود تا آنچه را که منجر به حمله به کاپیتول شده است ، عمیق تر کند و بتواند واقعاً زمان لازم را برای انجام یک ارزیابی دقیق صرف کند. “

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top