news update

در آن چه که “روز جمهوری اسلامی” اعلام کرده اند، همچنان می کوشند مردم را به صحنه بیاورند

در سالروز ۱۲ فروردین، که در سالنامه رژیم ایران  به نام روز جمهوری اسلامی نامیده شده، نظام تلاش دارد در شرایطی که تمامی مراسم را محدود کرده و مردم را به ماندن در خانه  تشویق می کند این روز در رسانه های وابسته به خود تبلیغ و جشن بگیرد.

سپاه پاسداران با انتشار بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین،سالروز تایید  جمهوری اسلامی در ایران، با تهدید کردن به گفته آنان دشمنان جمهوری اسلامی بدون آنکه نامی از ایالات متحده ببرد گفت:    کوچک‌ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو در هر نقطه‌ای، آخرین خطای آنان قلمداد و پاسخ‌های قاطع و ویرانگر جبهه مقاومت انقلاب اسلامی باور ناپذیر و حتی فرصت ابراز پشیمانی را از آنان سلب خواهد کرد.

ارتش جمهوری اسلامی نیز به تقلید از سپاه پاسداران دشمنان را تهدید و سپس این روز را به رهبری و مردم مسلمان و انقلابی تبریک گفته.

این گونه تهدید ها بارها و بارها از زبان فرماندهان سپاه و نظامیان حکومت ایران شنیده شده است.

اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی نیز در این باره  گفت: استقلال و آزادی جزو اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب بود که روح الله خمینی دنبال آن بودند. اینها جزو مهمترین و اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب و امام بود که امیدواریم  تلاش کنیم تا محقق شود.

مردم ایران “هرگز نیاز به آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را از یاد نبرده و نمی‌برند.

پس از روی کا رامدن جمهوری اسلامی در ایران ، به دعوت امام خمینی (ره) همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی در سراسر ایران برگزار شد و در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، گفته شده که ۹۸.۲ درصد واجدان شرکت در همه‌پرسی با دادن رای “آری”  موافقت خود را با استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران اعلام کردند.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top