news update

حداقل ۵ کشته در یک تیراندازی در تگزاس؛ پرزیدنت ترامپ بلافاصله واکنش نشان داد

بر اثر تیراندازی در غرب تگزاس که از سوی یک مرد سفیدپوست صورت گرفت٬ حداقل پنج نفر کشته و ۱۴ تن دیگر مجروح شدند.

بنا به اعلام پلیس، مرد مهاجم از پا درآمده اما جزییاتی درباره او منتشر نشده جز این که سفیدپوست و سی و چند ساله بوده است.

پرزیدنت ترامپ تنها دقایقی پس از این حادثه در توییتر خود خبر داد که از سوی دادستان کل در جریان قرار گرفته و اف بی آی و دستگاه قضایی نیز وارد عمل شده‌اند.

مرد مهاجم ابتدا از سوی پلیس متوقف شده اما پس از تیراندازی به مامور پلیس، سوار یک ماشین دولتی شده و در مسیر حرکت به سوی شهر «اودیسه» به صورت تصادفی به سوی مردم تیراندازی کرده است. او در نهایت بر اثر تیراندازی ماموران پلیس کشته شد.

پلیس می‌گوید درحال حاضر اوضاع تحت کنترل است و تیراندازی ها قطع شده است.

رئیس جمهوری ایالات متحده پس از تیراندازی های اخیر در شهر «ال پاسو» در ایالت تگزاس و در شهر «دیتون» در ایالت اوهایو از تشدید بررسی سوابق خریداران اسلحه حمایت کرد.

پرزیدنت ترامپ پرزیدنت ترامپ روز دوشنبه ۱۴ مرداد ماه نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «نمی‌توانیم اجازه دهیم افرادی که در ال‌پاسو در تگزاس و دیتون در اوهایو کشته شدند، بیهوده جان خود را از دست داده باشند. همچنین درباره کسانی که در این حادثه زخمی شدند. هرگز آن‌ها و قربانیان قبلی را فراموش نمی‌کنیم. جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها باید با هم متحد شوند و قانونی برای بررسی پیشینه افراد تهیه کنند، شاید بتوان این قانون را با قوانین مربوط به مهاجرت پیوند زد. ما باید از این دو حادثه تراژیک به دستاوری خوب برسیم، اگر ممکن نیست که دستاوردی باعظمت داشته باشیم.»

 

نوشته حداقل ۵ کشته در یک تیراندازی در تگزاس؛ پرزیدنت ترامپ بلافاصله واکنش نشان داد اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top