news update

به دنبال اظهارات تهدید آمیز حسن نصرالله آماده باش ارتش اسرائیل  با دقت بیشتری ادامه دارد

به دنبال اظهارات تهدید آمیز حسن نصرالله آماده باش ارتش اسرائیل  با دقت بیشتری ادامه دارد .

حسن نصرالله شب گذشته (شنبه ) گفته بود که بزودی  ۳ نقطه از اسرائیل را مورد هدف قرار داده و به یک اقدام تروریستی شدید علیه اسرائیل دست خواهد زد .

نصرالله  گفت: تعرض اسرائیل را بی پاسخ نخواهد گذاشت و اقدام انتقام جویانه در یکی از نقاط علیه اسرائیل بعمل خواهد آمد و سر آغاز آن ممکن است در هر یک از نقاط لبنان و از جمله مزارع شبعا باشد .

بنیامین نتانیاهو در پاسخ به تهدیدهای جنگی گفته بود که بهتر است نصرالله قاسم سلیمانی و دیگران مواظب سخن خود باشند.

سپاه شمال اسرائیل از روز انفجار دستگاه حساس تولید سوخت ارسالی ایران برای حزب الله ، نصرالله تهدید کرده بود که از اسرائیل به شدت انتقام خواهد گرفت .

حزب الله در سخنان شب گذشته(شنبه) خود ادعا کرد که هیچ دستگاه حساس تولید موشک نقطه زن از ایران برای حزب الله فرستاده نشده است . و حمله پهپاد اسرائیلی به ساختمانی در محله ضاحیه در جنوب بیروت عبث بوده است .

وی گفت : ما به اندازه کافی موشک‌های نقطه‌زن در اختیار داریم، ما تعداد موشک های نقطه‌زن را که برای هر رویارویی نیاز داریم، در لبنان در اختیار داریم، ولی کارخانه ساخت موشک نقطه زن نداریم.

نصرالله گفت که حزب‌الله لبنان موشک‌های دقیقی در اختیار دارد که می‌تواند “هر نقطه در اسرائیل را نابود کنیم .

سخنگوی ارتش اسرائیل پیشتر گفته بود: “شهروندان لبنان می‌دانند که حسن نصرالله در حال دفاع از لبنان نیست بلکه در حال نابود کردن آن است.”

بنیامین نتانیاهو گفته بود : “حکومت ایران در چند جبهه برای انجام حملات مرگبار علیه کشور اسرائیل تلاش می‌کند. اسرائیل همچنان به هر وسیله‌ای لازم باشد از امنیت خود دفاع خواهد کرد.”

نوشته به دنبال اظهارات تهدید آمیز حسن نصرالله آماده باش ارتش اسرائیل  با دقت بیشتری ادامه دارد اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top