news update

همانطور که شیوع دلتا وجود دارد ، ملبورن به Lift Virus Lockdown می رود

قفل انسداد ویروس کرونیا در ملبورن اواخر روز سه شنبه برداشته خواهد شد ، زیرا مقامات اعلام کردند که شیوع نوع دلتا در دومین شهر بزرگ استرالیا مهار شده است.
ایالت همسایه استرالیای جنوبی نیز قوانین اقامت در خانه را آسان می کند ، اما بزرگترین شهر این کشور سیدنی در هفته پنجم احتمالاً با تمدید قفل روبرو بود.

پس از تقریباً دو هفته تحت دستور ماندن در خانه ، میلیون ها نفر در ملبورن و ایالت ویکتوریا اطراف از پنجمین قفل خود درست قبل از نیمه شب سه شنبه خارج می شوند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، نخست وزیر دن اندروز گفت ، این ایالت در حال حاضر “در دو ماه اخیر دو مورد شیوع دلتا را دیده است”.

وی افزود: “هرچند که تمام نشده است و ما باید در روزها و هفته ها و ماه های آینده در برابر این ویروس ، نوع Delta هوشیار باشیم تا آنجا که ممکن است افراد واکسینه شوند.”

“مدتی دیگر دور نیست.”

مدارس ، رستوران ها و مغازه ها مجدداً باز خواهند شد اما محدودیت هایی از جمله استفاده از ماسک همچنان ادامه خواهد داشت.

حداقل برای دو هفته مردم نمی توانند بازدیدکنندگان را به خانه های خود دعوت کنند و تعداد مجامع در فضای باز محدود می شود.

ویکتوریا روز دوشنبه 10 مورد جدید را کشف کرد ، همه در قرنطینه بودند در حالی که عفونی بودند.

در سیدنی ، مقامات 172 مورد جدید را گزارش کردند که مربوط به شیوع آن است که در ماه ژوئن هنگامی که یک راننده محلی از یک خدمه پرواز بین المللی گرفتار ویروس شد ، آغاز شد.

استرالیا پس از بستن شدید مرزهای بین المللی خود و حرکت سریع برای از بین بردن خوشه های Covid-19 ، به دلیل موفقیت همه گیر ابتدایی مورد ستایش قرار گرفت.

اما با جمعیت عمدتا واکسینه نشده ، تلاش کرده است تا به نسخه بسیار مسری دلتا پاسخ دهد ، و بارها شهرها را به محاصره سوق می دهد.

تقریباً 13 درصد از استرالیایی ها واکسینه شده اند که منابع اندکی از عکس های Pfizer-BioNTech و تردید در مورد لک AstraZeneca دارند.

این کشور بیش از 33000 مورد عفونت و 920 مورد مرگ ناشی از Covid را در جمعیت 25 میلیون نفری ثبت کرده است.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top