news update

علی مطهری: بزودی تندروها به برجام برمی‌گردند و حتی رابطه با آمریکا را درست می‌کنند

علی مطهری نماینده  پیشین مجلس حکومت و از فعالان سیاسی ایران پیش‌بینی کرده است  که برنامه سیاسی جناح حاکم بر امور ایران برای انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه آینده بر اساس مشارکت پایین مردم همانند انتخابات مجلس یازدهم تدوین شده باشد.

مطهری در این باره افزود: ما دو راه می توانیم داشته باشیم؛ یکی همین روشی که در انتخابات مجلس یازدهم رخ داد. می خواستند چنین مجلسی شکل بگیرد که خودشان هم چندان مایل به مشارکت بالا نبودند و هدف هایی در این مجلس داشتند.

او گفت:  ممکن است برنامه، تثبیت همین سیاست باشد. می گویند مشارکت پایین و انتقاد عده ای به مرور فراموش می شود. این موضوع ممکن است به نفع کشور باشد، چون وقتی از طرف مقابل فردی رئیس جمهور می شود حملات نهاد های حکومتی برای ناموفق شدن او شروع می شود.

علی مطهری افزود: شاید در این شرایط سختی که ما داریم صلاح باشد که یکی از خودشان بیاید. وقتی این‌گونه باشد بالاخره باید زندگی مردم را تامین کنند، خودشان برمی‌گردند به برجام و حتی رابطه با آمریکا را درست می‌کنند و اینها ممکن است به نفع کشور باشد؛ ولی اگر غیر از خودشان باشد مثل دوره ریاست جمهوری حسن  روحانی، کارشکنی ادامه می‌یابد و مردم ضرر می‌کنند. مگر اینکه شخص قدرتمندی بر سر کار بیاید که  مورد تایید صددرصد رهبری باشد و اجازه دخالت به کسی ندهد.

نوشته علی مطهری: بزودی تندروها به برجام برمی‌گردند و حتی رابطه با آمریکا را درست می‌کنند اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top