news update

نخست وزیر اسراییل:از پرزیدنت ترامپ برای کشتن تروریست بزرگ قاسم سلیمانی و فعال کردن مکانیزم ماشه سپاسگزاریم

نخست وزیر اسراییل ساعاتی پیش در یک کنفرانس خبری مشترک با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و جرالد کشنر گفت:در حالیکه ما می‌خواهیم به سمت توسعه و جامعه نوین حرکت کنیم، دیکتاتورهای تهران می‌خواهند ما را به دوران تاریک حاکمیت دینی قرون وسطی بازگردانند.

نتانیاهو در ادامه گفت:اگر این حکومت مرگبار تروریستی روزی به سلاح هسته‌ای یا به امکان توسعه آن دست یابد، با از بین بردن سریع صلح، جهان را به خطر می‌اندازد. ما نباید اجازه بدهیم و اجازه نخواهیم داد که این امر به وقوع بپیوندد.

می‌خواهم از پرزیدنت ترامپ تشکر کنم که قاطعانه در مقابل رژیم ایران ایستاد، با برجام خطرناک مخالفت کرد، تروریست اعظم قاسم سلیمانی را به هلاکت رساند و مکانیزم ماشه را فعال کرد.

ایالات متحده پس از آنکه قطعنامه پیشنهادی برای تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم اسلامی از سوی شورای امنیت رد شد اعلام کرد که از روز بیستم ژانویه مکانیزم ماشه فعال خواهد شد و بر همین اساس تمامی تحریم ها که پس از برجام متوقف گردیده بود بازخواهد گشت و فعال خواهد شد.

نتانیاهو همچنین گفت:در این زمینه‌ها با رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی گفتگو خواهم کرد.

با ایستادگی خود در برابر ماشین جنگ جمهوری اسلامی ایران، آمریکا رهبریت جهانی واقعی از خود نشان می‌دهد. خرسندم که همانند اسرائیل، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نیز آشکارا، تاکید می‌کنم – آشکارا از موضع آمریکا حمایت می‌کنند. آن‌ها به صورت غیر آشکار و بی سر و صدا با برجام مخالفت کردند، اما اکنون به صورت آشکار از موضع آمریکا حمایت می‌کنند، و این نشان از شکل گیری یک تغییر است.

از همه کشورها می‌خواهم از موضع آمریکا در مقابل خشونت رژیم ایران حمایت کنند.

 

نوشته نخست وزیر اسراییل:از پرزیدنت ترامپ برای کشتن تروریست بزرگ قاسم سلیمانی و فعال کردن مکانیزم ماشه سپاسگزاریم اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top