news update

نماینده شخصی خامنه ای و امام جمعه کرج: «کارشناسان آمریکایی گفته اند اسرائیل شش سال دیگر نابود می شود»

آخوند محمد مهدی حسینی همدانی نماینده شخصی خامنه ای و امام جمعه کرج که بدروغ از زبان کارشناسان آمریکایی ادعا می کند که اسرائیل شش سال دیگر نابود می شود

یک آخوند حکومتی در ایران ادعا می کند که سه کارشناس برجسته آمریکایی پیش بینی کرده اند که اسرائیل تا شش سال دیگر نابود می شود. خامنه ای سه سال پیش گفته بود که فقط بیست و پنج سال به پایان موجودیت اسرائیل باقی مانده است و رژیم ایران یک تابلوی شمارش معکوس زمان در چند نقطه و از جمله مشهد نصب کرده است.

آخوند محمد مهدی حسینی همدانی، در مقام امام جمعه کرج، در خطبه روز گذشته (آدینه) گفت: «شانزده موسسه و نهاد اطلاعاتی آمریکا، در پژوهش های خود به این نتیجه رسیده اند که اسرائیل تا سال ۲۰۲۵یعنی شش سال دیگر فرو می باشد.

امام جمعه کرج و نماینده شخصی خامنه ای در آن شهر توضیح نداد که این مطلب را در کجا خوانده و این شانزده موسسه چه نام داشته اند و بر چه اساس و استدلال توانسته اند چنین محاسبه دقیقی را به عمل آورند.

آگاهان می گویند که این یاوه سرایی تنها یک نمونه از بیان دروغ های شاخدار گروهی از روحانیون حکومتی در ایران، علیه اسرائیل و ملت یهود است که هدف آن فریب دادن دین مداران و تبلیغ برای رژیم است.

آخوند حسینی همدانی در توضیح دیدگاه خود، ادعا کرد که اوضاع در اسرائیل از نظر داخلی بسیار آشفته و شکننده است. او گفت: «تنها مقداری صبر می خواهد و اگر مدتی تحمل شود، کار اسرائیل تمام است». ولی او افزوده گفت: «شاید مقاومت این را نخواهد».

گفتنی است که آخوندهای حکومتی در ایران، از هنگامی که قدرت را به دست گرفته اند، با بیان ادعاهای بی اساس علیه اسرائیل و یهودیان، می کوشند شعار “مرگ بر اسرائیل” را که چهل سال است از زبان رژیم شنیده می شود، موجه و به حق نشان دهند.

نوشته نماینده شخصی خامنه ای و امام جمعه کرج: «کارشناسان آمریکایی گفته اند اسرائیل شش سال دیگر نابود می شود» اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top