news update

“یوتیوب” حساب کاربری تلویزیون پرس تی وی متعلق به رژیم ایران در بریتانیا را مسدود کرد

به گزارش روزنامه بریتانیایی تایمز سامانه یوتیوب، صفحات شبکه تلویزیونی پرس‌ تی‌وی، متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را که از لندن برنامه پخش می کند، به دلیل نقض قوانین یوتیوب حذف کرد.

تایمز لندن در ادامه نوشته که حذف شدن این حساب در یوتیوب بعد از آن انجام شده که این روزنامه افشا کرده چطور از آن برای «تبلیغات به نفع تهران و ضد اسرائیل» استفاده می‌شده است.

در این گزارش امده که حساب یوتیوب دفتر پرس‌ تی‌وی در بریتانیا، چند هفته پس از کشته شدن قاسم سلیمانی در حمله آمریکا در عراق از این شبکه اجتماعی حذف شده، صدها ویدیو را به اشتراک گذاشته بود و حدود ۲۸ هزار دنبال‌کننده داشت.

هم چنین  روابط عمومی شبکه پرس تی‌وی خبر داده‌ که فیسبوک حساب کاربری وب سایت پرس تی‌وی فرانسوی را برای بار دوم طی چند هفته اخیر مسدود کرد. این حساب نیز حدود ۲۵۰ هزار دنبال‌کننده داشت.

در این گزارش امده که پیشتر به دنبال شکایت مازیار بهاری، خبرنگاری که در جریان اعتراض‌های سال ۱۳۸۸ زندانی شد، آفکام، نهاد مسئول نظارت بر فعالیت رسانه‌ها در بریتانیا، رای به لغو پروانه فعالیت تولیدی و قطع فرکانس پخش شبکه خبری پرس‌تی‌وی از طریق ماهواره شبکه اسکای را داد.

گفتنی است در روزهای اخیرنیز فعالیت سایت خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران نیز مسدود شده است.

نوشته “یوتیوب” حساب کاربری تلویزیون پرس تی وی متعلق به رژیم ایران در بریتانیا را مسدود کرد اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top