news update

هم‌میهنانم،

بحرانی که این روزها در کشورمان از هر زمانی بیشتر شدت گرفته است و منافع ملی ما را تهدید می‌کند ریشه در اتخاذ سیاستی دارد که رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی به مدت چهل سال سرلوحه سیاست خارجی خود قرار داده است و این راهبرد اشتباه همانا دخالت و ایجاد بحران در امور داخلی کشورهای هم‌جوار است تا انقلابی را که سالها پیش در درون مملکت شکسته خورده و مردم از آن رو گردانده‌اند، به بیرون صادر کنند.

نتیجه اتخاذ چنین سیاستی برای ملت ایران، ویرانی منابع طبیعی، به تاراج رفتن سرمایه‌های ملی، تهی شدن خزانه کشور و از همه مهمتر، کوچ اجباری میلیونها نفر از ایرانیان به ویژه جوانان نخبه از میهن عزیزمان بوده است.

رژیم اشغالگر و ایران‌ویران‌کنِ حاکم، با تن دادن به جنگ‌های نیابتی، آن‌هم به هزینه محرومان جامعه، عامل بی‌ثباتی در کشورهای منطقه شده و نظم جهانی را به هم زده و یک بحران جهانی به وجود آورده است؛ چنانکه ممکن است به جنگی ویرانگر بینجامد.

سیاست دشمن‌تراشی جمهوری اسلامی محکوم است. دیگر بس است. ما هنوز تاوان جنگ ۸ساله با عراق را می‌دهیم؛ جنگی که دست‌کم یکی از ریشه‌های آن، دخالت همین رژیم با تحریک شیعیان عراق و ارتش آن کشور در سرنگونی دولت‌شان بود. این جنگ خانمان‌سوز سبب جان باختن صدها هزار تن از جوانان ایران شد و بیش از یک میلیون معلول و آسیب‌دیده شیمیایی باقی گذاشت.

هم‌میهنانم،

راه جلوگیری از فاجعه‌ای دیگر، همبستگی و هم‌دردی و اراده ما مردم آزادیخواه ایران برای یک حرکت ملی است؛ حرکتی در راستای نافرمانی مدنی و مبارزات خشونت‌پرهیز علیه ظلم و تبعیض رژیم اشغالگر که حق طبیعی و بدیهی ماست. نمونه‌های موفق این شیوه مبارزه را در بسیاری از کشورهای جهان شاهد بوده و هستیم. با فراگیر کردن همین شیوه‌های مبارزاتی می‌توانیم بر سرنوشت خود حاکم شویم و دوباره جایگاه بر حق کشور عزیزمان را در جامعه جهانی در اوج شکوفایی و سربلندی باز یابیم.

پاینده ایران

رضا پهلوی

@OfficialRezaPahlavi
https://bit.ly/320nqdR

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top