news update

فرماندهان نیروهای نظامی رژیم ایران، همچنین به تهدیدهای جنگی و نابودی اسرائیل ادامه می دهند


در ادامه قدتر نمایی های فرمانده سپاه پاسداران ایران که هدف آن ها ترساندن کشورهای دیگر و بازداشتن آنان از حمله به رژیم ایران می باشد، حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ادعا کرد که همه وسائل لازم برای نابود کردن اسرائیل آماده شده و حکومت ایران قادر است به هر مساحتی و با هر شدتی که لازم باشد به دشمن هجوم آورد. سلامی توضیح نداد که چگونه اسرائیل را “دشمن” توصیف می کند و این در حالی که اسرائیل هرگز خصومتی با کشور ایران و ملت ایران نداشته و این رژیم استعماری و استکباری اسلامی در ایران است که مرتبا از نابودی اسرائیل دم می زند.

همچنین سپاهی علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کرد که آن نهاد توانسته است سلاح های پیشرفته تری بسازد و قدرت خود را افزایش دهد.

اکنون مدتی است که فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و حتی شخصیت های سیاسی رژیم، تقریبا هر ماه و گاهی هر هفته و هر روز از طراحی و تولید سلاح های پیشرفته و قدرتمند جدیدی سخن می گویند که بررسی میزان درستی آن امکان پذیر نیست.

ادعا در مورد طراحی و ساخت جنگ افزارهای بسیار پیشرفته در حالی مطرح می شود که صنایع ملی ایران با کمبود مهندس و کارگر حرفه ای روبرو می باشد. ولی رژیم ایران اکثر سلاح هایی را که ادعای طراحی و ساخت آن ها را دارد، از تولیدات کشورهای دیگر کپی برداری می کند.

سپاهی تنگسیری در سخنانی که هدف آشکار آن ترساندن کشورهای دیگر و بازداشتن آن ها از حمله به رژیم ایران است، گفت: «حکومت اسلامی ایران مدت چهل سال با اقتدار در برابر دشمنان خود ایستاده است و امروز با همت جوانان متخصص، موفق به تولید انواع سلاح های پیشرفته شده است». فرمانده نیروی دریایی ادعا کرده افزود: «از دشمنان هیچ هراسی نداریم».

او در این اظهارات خود در مورد قدرت و اقتدار رژیم، فراموش کرد یادآوری کند که رژیم ایران مدت هشت سال، با ضعف بسیار، در همه جبهه های جنگی، از ارتش عراق متحمل ضربات سنگین شد و شهرهای ایران هدف موشک قرار گرفت، و بالاخره روح الله خمینی ناچار شد جام زهر را سر بکشد.

سپاهی حسین سلامی که امروز (دوشنبه) در همایش فرماندهان سپاه پاسداران سخن می گفت، از همه فرماندهان خواست مطیع و فرمانبردار علی خامنه ای باشند. وی با تجلیل از آن چه که “ورزیدگی رهبر در اداره کردن نیروهای مسلح” نامید به شدت به تحسین از توانایی های او پرداخت.

نوشته فرماندهان نیروهای نظامی رژیم ایران، همچنین به تهدیدهای جنگی و نابودی اسرائیل ادامه می دهند اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top