news update

اتهام جدید در دادگاه: دختر وزیر پیشین صنایع رژیم، با احتکار دارو نیز دست می زده است

شبنم‌ نعمت‌زاده؛ دختر وزیر پیشین صنعت و معدن دولت روحانی

در سومین جلسه دادگاه شبنم‌ نعمت‌زاده؛ دختر وزیر پیشین صنعت و معدن دولت روحانی، انبار جدیدی پر از داروهای احتکار شده  در کرج شناسایی شد.

اسدالله مسعودی‌مقام‌، قاضی این دادگاه، گفت: شوربختانه  متهمان صداقت را رعایت نمی‌کنند و همچنان به موارد به دور از حقیقت اصرار می‌ورزند و به تازگی انباری در کرج از شما کشف و گزارش آن واصل شده است.»

احمدرضا لشگری‌پور،‌ متهم دیگر این پرونده، پیشتر از وجود انبار شهر کرج ابراز بی‌اطلاعی کرده بود .

احمدرضا لشگری‌پور درباره ارتباط شرکت توسعه دارویی “رسا” با داروخانه‌ها گفته بود : «نعمت‌زاده درباره شرکت دارو و داروخانه‌ها می‌گفت که آن‌ها مانند کیف پولند و هر جایی که به مشکل بر بخوریم باید به سراغ این‌ها برویم زیرا در این دو مکان پول بسیار زیادی وجود دارد.»

نماینده “سازمان غذا و دارو” ضمن اشاره به غیرقانونی و بدون مجوز بودن انبار شهر کرج نسبت به دپوی دارو در انبارها و ارائه آن با تخفیف و جایزه در شرایط تحریم از سوی شرکت “رسا”، متعلق به متهمان، اعتراض کرد و ارائه مستقیم دارو به داروخانه‌ها از سوی این شرکت را اقدامی “ممنوع” خواند.

پرونده فعالیت‌های شرکت دارویی “رسا” به همراه متهمان نعمت‌زاده و لشگری‌پور با اتهام‌هایی از جمله ایجاد اخلال در توزیع مایحتاج عمومی از طریق اخلال در نظام توزیع دارو، “ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی”، تحصیل مال نامشروع و نگهداری غیرمجاز دارو در حال رسیدگی است.

نیازآبادی، نماینده دادستان، نیز اعلام کرده بود که این شبنم نعمت زاده  نسبت به حضور و فعالیت در شرکت‌ پدرش،‌ محمدرضا نعمت‌زاده، به عنوان فرد “دست راست” و همچنین دریافت تسهیلات بانکی و وام میلیاردی از بانک‌هایی از جمله ملت،‌ شهر و سینا اعتراف کرده است.

نوشته اتهام جدید در دادگاه: دختر وزیر پیشین صنایع رژیم، با احتکار دارو نیز دست می زده است اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top