news update

فرمانده پدافند غیرعامل: «نهادهای رژیم هر روز با ۵۰ هزار حمله سایبری روبروست»

پاسدار غلامرضا جلالی افزود: «حمله سایبری آمریکا و اسرائیل به “تاسیسات” نطنز با استاکس‌نت اثر بیدارکننده و خوبی داخل کشور ما داشت»

فرمانده پدافند غیرعامل حکومت ایران اعلام کرد که نهادهای حکومتی و نظامی رژیم در معرض حملات بسیار گسترده سایبری قرار دارند. پاسدار غلامرضا جلالی از جمله گفت که در برخی روزها بیش از ۵۰ هزار حمله سایبری علیه این نهادها انجام می‌شود

پاسدار جلالی، رییس که در یک برنامه تلویزیونی جمهوری اسلامی شرکت داشت، از آن چه که “حجم بسیار زیاد” حملات سایبری” توصیف کرد  علیه این کشور خبر داد و گفت: «برخی روزها ۵۰ هزار اتک سمت کشور انجام می‌شود»

پاسدار غلامرضا جلالی افزود: «حمله سایبری آمریکا و اسرائیل به “تاسیسات” نطنز با استاکس‌نت اثر بیدارکننده و خوبی داخل کشور ما داشت».

پاسدارجلالی، گفت: «حملات “سایبری” دسته‌بندی می‌شود؛ یک دسته کم ارزش و کم اهمیت با ویروس‌های معمولی. و حجم این حملات بسیار زیاد است . وقتی آمار می‌گیریم می‌دانیم که حجم بالایی است. مثلا برخی روزها ۵۰ هزار اتک سمت کشور انجام می‌شود».

استاکس‌نت بدافزاری بود که در سال ۲۰۱۰ وارد تاسیسات اتمی ایران شد و سانتریفیوژهایی که در غنی‌سازی اورانیوم به کار می‌رفت را خراب کرد. مقام‌های ایران، مسئولیت انتشار استاکس‌نت را به اسرائیل و آمریکا نسبت دادند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل ایران ادعا کرد  که بعد از حمله استاکس‌نت تاکنون اقدامات زیادی برای حمله به زیرساخت‌های هسته‌ای ما شده ولی هیچ کدام موفق نبوده است.

جلالی درباره حملات سایبری علیه نیروگاه‌های غیراتمی و پالایشگاه‌های نفتی ایران نیز با تایید انجام چنین حملاتی گفت: «حمله‌ای که ما را از کار بیاندازد نداشته‌ایم، ولی حملاتی که سیستم‌های دفاعی ما آنها را کنترل کنند بوده و کنترل کرده‌ایم».

پاسدار جلالی در حالی این ادعا را مطرح کرد که به گزارش برخی منابع خبری پس از حملات علیه تاسیسات نفتی عربستان سعودی، اخباری مبنی بر حمله گسترده  موفق سایبری به تاسیسات صنعتی و نفتی ایران منتشر شد، اما فوری مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری ایران این موضوع را تکذیب کرد.سازمان نت‌بلاکسنیز  که وضعیت اینترنت در جهان را رصد می‌کند نیز این خبر را تائید کرد .

پاسدار جلالی بار دیگر ادعا کرد که  سیل‌های مرگبار اخیر و تغییرات اقلیمی منطقه در ایران، کار اسرائیل است . با همکاری اسرائیل از ایران ابر دزدی می‌کنند درواقع ابزارهایی دارند  که می‌تواند اثرگذاری در لایه‌هایی از جو و یونوسفر کند و تغییرات اقلیمی در دنیا درست کند.

باید گفت امروز در اسرائیل هوا افتابی ومطبوع است و  در طول نوروز یهودیان هم پیش بینی شده که آفتابی خواهد ماند .

نوشته فرمانده پدافند غیرعامل: «نهادهای رژیم هر روز با ۵۰ هزار حمله سایبری روبروست» اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top