news update

زمین ۳۰۰۰ متری که به‌جای حسینیه تبدیل به برج شد!

خبرگزاری تسنیم خبر داد که نمایندگان مجلس، به نام ساخت حسینیه یک زمین دولتی دریافت کرده اما آن را فروخته‌اند و در آن برج ساخته شده است.

فرتور آرشیوی است

«محبت نیوز»- خبرگزاری دولتی تسنیم خبر داد که نمایندگان مجلس هفتم، به نام ساخت حسینیه یک زمین دولتی به وسعت سه هزار متر را دریافت کرده اما آن را فروخته‌اند و در آن برج ساخته شده است.

ماجرا از این قرار است که در سال ۸۵ به تعدادی از نمایندگان وقت مجلس یک قطعه زمین ۳ هزار متری در خیابان درختی سعادت آباد برای احداث حسینیه واگذار می‌شود و این افراد طبق قراردادی که با سازمان ملی زمین و مسکن داشتند، اجازه تغییر کاربری نداشتند و وزارت راه و شهرسازی این اراضی را تنها برای ساخت حسینیه واگذار کرده بود.

با این حال، افراد مزبور این زمین را بدون اینکه حق واگذاری داشته باشند، می‌فروشند و مالک جدید با فرایندهای نامتعارف، شهرداری را ملزم به صدور پروانه ساخت می‌کنند تا اینکه وزارت راه و شهرسازی متوجه تغییر کاربری و فروش اراضی واگذار شده می‌شود و شکایت می‌کند!

جالب‌تر آنکه در زمان طرح شکایت، هیچ سازه‌ای بر روی این ملک وجود نداشت اما در حال حاضر یک ساختمان که تا طبقه هشتم هم بالا رفته، احداث و البته جلوی ادامه احداث آن با دستور مقام قضایی گرفته شده است.

  • بیشتر بخوانید: با کلیسای معموره که به حسینیه تبدیل شد بیشتر آشنا شویم!
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top