news update

برایان هوک:رهبران رژیم ایران یا باید با ما مذاکره کنند و یا فروپاشی اقتصادی را مدیریت کنند

⁣برایان هوک، رئیس گروه اقدام ویژه ایران در وزارت خارجه آمریکا در تازه ترین اظهار نظر خود درباره رژیم اسلامی گفت:به دلیل فشار ما، رهبران ایران باید تصمیم بگیرند که یا با ما مذاکره کنند یا فروپاشی اقتصادی را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: ما این اقدامات را انجام می‌دهیم زیرا رژیم همچنان از برنامه هسته‌ای خود برای اخاذی از جامعه بین المللی استفاده می‌کند.

پس از خروج ایالات متحده از برجام این کشور تحریم های سنگینی را به منظور دست کشیدن رژیم اسلامی از برنامه های اتمی و موشکی خود بر علیه حکومت اسلامی اعمال نموده که در نتیجه آن آنها با شرایط اقتصادی وخیمی روبرو و دست به گریبان هستند.

ایالات متحده همچنین با پیش بردن سیاست فشار حداکثری سعی دارد رژیم اسلامی را از نظر اقتصادی تحت فشار گذارد که توان حمایت مالی از گروه های تروریستی در منطقه را  نداشته باشد.

مایک پمپئو هم  پیشتر اعلام کرده بود  که آمریکا معافیت همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تمدید نمی‌کند.

رژیم اما در این ادعا را مطرح می سازد که تحریم های ایالات متحده نمیتواند اثری بر روی سیاستها و برنامه های موشکی شان داشته باشد.

در عین حال رژیم اسلامی همانطور که برایان هوک نیز گفته در پی آن است که کمبودهای مالی ناشی از تحریم ها را مدیریت کرده به این امید که در آینده و پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده قدر به دست نامزد دموکرات افتاده و بتوانند با وی وارد معامله دیگری و یا حتی بازگشت این کشور به برجام شوند.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top