news update

در اسرائیل دوازده مورد ویروس کرونا تشخیص داده شده که هفت تن از آنان بیمار اعلام گردیده اند

گروه های امدادی اسرائیل، برای رویارویی با ویروس کورونا آمادگی کامل دارند

نگرانی ها نسبت به احتمال شیوع ویروس کرونا در اسرائیل همچنان ادامه دارد و در این رابطه خبر رسید که سه تن از اسرائیلی هایی که از ایتالیا بازگشته اند حامل ویروس هستند و به بیمارستان انتقال یافته اند.

بیش از یک هزار نفر از اسرائیلیان در روزهای اخیر با افرادی که ممکن است ناقل کرونا بوده اند، در یک مکان به سر برده و یا با آنها تماس داشته اند. مسئولان امور بهداشتی کشور می گویند که تا کنون هفت تن به ویروس مبتلا شده و بیمار محسوب می شوند و پنج تن نیز حامل ویروس تشخیص داده شده اند ولی آثار بیماری هنوز در آن ها دیده نمی شود.

شمار  اسرائیلی هایی که در قرنطینه خانگی به سر می برند چهارهزارو پانصد نفر اعلام گردیده که امید می رود کسی از آن ها واقعا کرونا نگرفته باشد.

آن چه این نگرانی را افزایش داده آن است که سه مسافر بازگشته، از ابتلای خود به ویروس آگاهی نداشته اند و طی روزهای اخیر در اماکن عمومی و از جمله رستوران ها دیده شده اند و اکنون تلاش می شود افرادی را که با آنها تماس داشته و یا در یک مکان به سر برده اند شناسایی گردند و به قرنطینه انتقال یابند.

 

سه تن از اسرائیلی هایی که پس از بازگشت از ایتالیا، حامل ویروس شناخته شده اند با سه پرواز جداگانه به اسرائیل آمده اند و بیم آن میرود که شماری از مسافران هواپیماها را نیز مبتلا کرده باشند.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top