news update

مقامات رژیم ایران همچنان به تهدیدهای خود برای خنثی کردن طرح صلح ایالات متحده ادامه می دهند

 

ولایتی افزود: با اجرای این طرح گروه های مقاومت فلسطینیان را حمایت می کنند و نمی گذارند این طرح اجرا شود .چرا که با اجرای ان منطقه دچار جنگ و خشونت خواهد شد ، و درگیری‌های بیشتری ،  در منطقه رخ خواهد داد

سیاستمداران و سپاهیان حکومت ایران، همچنان تهدید می کنند که با کمک عوامل مزدور خود در منطقه، اجرای طرح صلح پرزیدنت ترامپ را که هدفش پایان بخشیدن به نزاع فلسطینی اسرائیلی است خنثی خواهند کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح حکومت ایران  در واکنش به این طرح تهدید کره گفت: واگذاری قدس و بخش بزرگی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی، یعنی پاره پاره کردن سرزمین فلسطین، و خلع سلاح مقاومت .این طرح ا خلاف عقل، منطق، قواعد و قطعنامه‌های بین‌المللی و مغایر با منشور سازمان ملل متحد است

پاسدار محمد باقری افزود: این طرح علیه  حقوق ملت فلسطین و بی‌شک خطای تاریخی و راهبردی است که اشغال فلسطین را به‌عنوان بخش اصلی پروژه شکست‌خورده ۷۰ساله صهیونیست‌ها در منطقه دنبال می‌کند.

علی اکبر ولایتی مشاور عالی علی  خامنه ای، نیز در این باره گفت: طرح معامله قرن در اجرای استراتژی آمریکا برای بی‌ثبات سازی در غرب آسیا است که پیامد‌های بسیار خطرناکی همچون بی اعتنایی به قطعنامه‌های متعدد شورای امنیت سازمان ملل، نقض آشکار قوانین بین المللی، خطر بی ثباتی گسترده در منطقه و … از آثار و نتایج شوم آن است .

ولایتی افزود: با اجرای این طرح گروه های مقاومت فلسطینیان را حمایت می کنند و نمی گذارند این طرح اجرا شود .چرا که با اجرای ان منطقه دچار جنگ و خشونت خواهد شد ، و درگیری‌های بیشتری ،  در منطقه رخ خواهد داد .

هم چنین پاسدار فلاح‌زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس نیز در این باره گفت : ما نمی گذاریم ملت فلسطین تنها بماند و مقاومت در منطقه شکست بخورد .دشمنان باید بدانند که یکی پس از دیگری شکست‌ها را باید بپذیرند .

نوشته مقامات رژیم ایران همچنان به تهدیدهای خود برای خنثی کردن طرح صلح ایالات متحده ادامه می دهند اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top