news update

۳۴ نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی، به دلیل «روابط جنسی نامتعارف» رد صلاحیت شده‌اند

در صورت اعتراض و اغتشاش ، سپاه پاسداران پرونده «روابط جنسی» ۳۴ نماینده کنونی مجلس را افشا خواهد کرد

یکی از حساب‌های کاربری وابسته به سپاه پاسداران در فضای اجتماعی مدعی شده است که ۳۴ نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی، به دلیل «روابط جنسی نامتعارف» رد صلاحیت شده‌اند اگر بخواهند «ژست اپوزیسیون» بگیرند، نام آن‌ها منتشر خواهد شد.

این فعالان فضای اجتماعی وابسته به رهبری و سپاه پاسداران نوشته اند :  در صورت اعتراض و اغتشاش ، سپاه پاسداران پرونده «روابط جنسی» ۳۴ نماینده کنونی مجلس را افشا خواهد کرد .

در واکنش به امکان این افشاگری، جلیل محبی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، واز روحانیون تندرو نزدیک به سپاه و علی خامنه‌ای با این اقدام مخالفت کرده است و در حساب توییتری خود گفته که افشای این موضوع در فضای علنی، قانونی نیست.

نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران در نخستین دهه رهبری علی  خامنه‌ای از این شیوه برای حذف مخالفان سیاسی و روشنفکران استفاده می‌کردند، و در برخی از موارد حتی افراد را وادار می‌کردند تا به آن اتهامات در برابر دوربین اقرار کنند.

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که شورای نگهبان چگونه به اطلاعات روابط جنسی نمایندگان مجلس دست یافته است. با توجه به منبع درز این اخبار در فضای مجازی، به‌نطر می‌رسد که سازمان اطلاعات سپاه، مسئول تهیه پرونده روابط جنسی نمایندگان مجلس و اعلام آن به شورای نگهبان بوده‌ است.

برخی فعالان سیاسی و مدیران سابق جمهوری اسلامی ایران شهادت داده‌اند که نیروهای امنیتی با تعبیه دوربین‌ در اتاق خواب و دیگر اماکن خصوصی‌شان، از روابط جنسی آن‌ها فیلمبرداری کرده‌اند.

دیگر ابزار رهبر جمهوری اسلامی ایران برای مهندسی انتخابات، شورای نگهبان است. شورای نگهبان متناسب با ذوق و سیاست رهبر نظام، با استفاده از ابزار «احراز و تایید صلاحیت»، آرایش مطلوب شخص رهبر را در میان «نیروهای خودی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا» برقرار، و سهم هر یک را از کیک قدرت، تعیین می‌کند.

به‌رغم بی‌تفاوتی مردم به انتخابات ماه آینده مجلس شورای اسلامی، موضوع رد صلاحیت گسترده کاندیداها به بحثی جنجالی در میان جناح های سیاسی جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

احمد توکلی، نماینده سابق مجلس، در واکنش به رد صلاحیت شدگان توسط  شورای نگهبان، هشدار داد : اگر رویه «سختگیرانه» شورای نگهبان در پایبندی اصلاح‌طلبان به رهبری و ولایت فقیه اصلاح نشود، ممکن است مجلسی بی‌صلاحیت و «صفرکیلومتر» شکل بگیرد این  سختگیری‌های‌ نابجا را کنار بگذارید .

شورای سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان در بیانیه ای فاش ساخته که از هم ‌اکنون و پیش از برگزاری انتخابات، تکلیف ۲۳۰ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس مشخص شده  است. بنا به آماری که اصلاح‌طلبان منتشر کرده‌اند، کاندیداهای اصولگرا و نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی ایران در ۱۶۰ کرسی «هیچ» رقیبی ندارند و در ۷۰ کرسی دیگر، دو یا چند نفر از آن‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

شورای نگهبان یک‌سوم مجلس کنونی را فاقد صلاحیت برای قرار گرفتن در جایگاه «نماینده مجلس» تشخیص داده است.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، بخش زیادی از این نماینده‌های ردصلاحیت‌شده متهم به فساد‌های مالی متنوع، شامل استفاده از رانت، قاچاق و پرداخت و دریافت رشوه بوده‌اند.

نوشته ۳۴ نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی، به دلیل «روابط جنسی نامتعارف» رد صلاحیت شده‌اند اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top