news update

دستگاه های گرمایشی غیراستاندارد، به علت فقر مردم، موجب خفگی از گاز می شود

یک مقام حکومتی گفت که فقر مردم باعث می شود که نتوانند وسائل گرمایشی استاندارد و مطمئن خریداری کنند و از این رو، بسیاری از افراد به گازگرفتگی دچار می شوند و جان خود را از دست می دهند.

مدیرعامل انجمن جامعه ایمن در این رابطه  گفت: یکی از عوامل مرتبط با گازگرفتگی کاهش قدرت خرید مردم در تهیه  وسایل گرمایشی استاندارد است.خبرگزاری صداوسیما حکومت ایران در گزارشی اعلام کرد: مرگ و میر ‌بر اثر استشمام گاز مونوکسید کربن در ایران ۱۵ درصد افزایش یافته است .

در این گزارش آمده است  مرگ‌ومیر بر اثر مسمومیت با این گاز در نیمه نخست سال سالجاری ، ۲۲۴ مورد بوده که این میزان در مدت مشابه  سال قبل ۱۴و نه‌دهم درصد افزایش نشان می‌دهد.

استان تهران با ۵۰ مورد فوتی بیش‌ترین تلفات گازگرفتگی را به خود اختصاص داده است.

مرگ در اثر گاز منواکسیدکربن در ایران درحالی هر سال جان چند صد نفر را می گیرد که در بسیاری از کشورهای جهان قربانیان آن، سالانه به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسند. در کشورهای منظم جهان، وزیر دولت و حکومت است که از فروش دستگاه های غیراستاندارد و خطرناک به مردم جلوگیری شود.

نوشته دستگاه های گرمایشی غیراستاندارد، به علت فقر مردم، موجب خفگی از گاز می شود اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top