news update

نماینده مجلس حاضر نیست بگوید که آن همه پول نقد از کجاست. آخوند رئیسی همچنان تهدید به مجازات می کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی، که می گوید چندصد هزار دلار ارز خارجی از خانه اش به سرقت برده شده، حاضر نیست بگوید که این پول ها را از کجا آورده است، ولی همچنان ادعا می کند که دزدان، افرادی بوده اند که به یک اقدام هدفمند دست زده بودند و می خواستند به او آسیب برساند. رسانه های همگانی در روزهای اخیر اطلاع داده بودند که در خانه تقی کبیری نماینده خوی در مجلس اسلامی مبالغ کلانی پول نقد به صورت تومان و دلار و دیگر ارزهای خارجی به سرقت رفته است.

ولی او اکنون در یک پیام توییتری ادعا می کند که همه این خبرها دروغ و غرض آلود بوده و تنها مبلغ کمی از خانه او به سرقت رفته و مقداری طلاجات نیز ربوده شده است. وی حاضر نشد ارزش کلی این دزدی را ، آن گونه که ادعا می کند، فاش سازد.

در گزارش های روزهای اخیر در رسانه های همگانی در ایران، گفته شده بود که دست کم دویست هزار دلار ارز خارجی و چهارصد میلیون تومان پول ایرانی سرقت شده است. یک منبع خبری که نامش برده نشد، گفته بود که مقدار ارز خارجی ربوده شده، دویست و پنجاه هزار یورو بوده است.

از هنگامی که با خروج ایالات متحده از برجام، خطر فروپاشی رژیم شدت گرفته، هر روز افشاگری های تازه ای در مورد ابعاد دزدی ها و فساد مالی سران حکومت انجام می گیرد.

در تهران، آخوند رئیسی در مقام رئیس قوه قضائیه، امروز (دوشنبه) دوباره ادعا کرد که به پیکار بی امان علیه فساد اقتصادی در کشور ادامه خواهد داد.

رئیسی که هنگام سرپرستی تولیت آستان قدس رضوی، به دزدی های کلان متهم شده بود، در سخنان امروز خود در همایش سپاه پاسداران از جمله گفت: «دست کسانی را که به بیت المال دست درازی کرده اند، نه از مچ، بلکه از بازو قطع می کنیم».

آشنایان امور ایران این سخنان را جدی نمی گیرند، به ویژه آن که فساد اقتصادی در همه رده های حکومتی و همه مقامات مسؤول رژیم در ابعاد گسترده ریشه دوانیده و اگر قرار شود یک مبارزه جدی صورت گرفت، همه زندان های حکومت نیز برای امکان پذیرفتن زندانیان کفایت نخواهد کرد.

نوشته نماینده مجلس حاضر نیست بگوید که آن همه پول نقد از کجاست. آخوند رئیسی همچنان تهدید به مجازات می کند اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top