news update

فیفا با رژیم ایران درباره ورود زنان اتمام حجت کرد، ولی منتظری می گوید چنین چیزی نخواهد شد

با آن که فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با رژیم ایران اتمام حجت کرده که اگر زنان به ورزشگاه راه نیابند، ایران از میزبانی مسابقات محروم خواهد شد، مخالفت شدید گروه مذهبیون رژیم با این امر در حد گسترده همچنان ادامه دارد. این با آخوند جعفر منتظری دادستان کل  حکومت گفت : حضور زنان بی‌حجاب در خیابان‌ها و ورزشگاه ها به ویژه در قم از تحرکات دشمن است.

آخوند منتظری، در ارتباط با حضور زنان به گفته انان بی حجاب گفت: «جامعه قم نمی‌تواند شاهد این ناهنجاری‌ها باشد البته نمی‌گوییم که هر خانم بدحجاب یا بی‌حجابی مستقیما مامور دشمن است اما این راهبرد دشمن برای مقابله با نظام است».

قم که یکی از پایتخت های  مذهبی جمهوری اسلامی است . بیشترین آمار مخالفت با حجاب اجباری را در کشور دارد

آخوند منتظری افزود:  راه رفتن بی‌حجاب در خیابان‌ها هنوز آن قدر گسترده نیست که بتواند در مقابل دلبستگان انقلاب خود را نشان دهد اما جلوه‌گری آن‌ها به ویژه در قم پسندیده نیست.

آخوند جعفر منتظری، دادستان‌ حکومت ایران گفت : چگونگی لباس پوشیدن زنان، کشف حجاب و عشوه گری، ورود زنان به ورزشگاه و بی‌حجاب راه رفتن در خیابان و فیلم گرفتن و انتشار آن در فضای مجازی همگی از برنامه‌های حساب شده دشمن است.

آخوند منتظری افزود: بحث حضور زنان در ورزشگاه از دیگر کارهای حساب‌ شده دشمنان است!! فیفا به استناد چه قانونی یک کشور را ملزم می‌کند که برنامه ورزشگاه اش  را چگونه تنظیم کند؟!!

علی خامنه‌ای پیشتر در سفر خود به قم گفته بود از وضعیت حجاب زنان در قم ناراضی است و دستور داده  بود که اقدامات شدیدتری در خصوص مقابله با به گفته آنان هنجارشکنی، بی‌حجابی و بدحجابی اجرا ‌کنند.

بعد از انتشار خبر نارضایی خامنه‌ای از وضعیت قم، در کمتر از سه ماه شماری از مقام‌های کشوری و لشکری قم، از جمله فرمانده نیروی انتظامی و دادستان قم تغییر کرده‌اند.

زنان در حکومت ایران اختیار پوشش اجتماعی خود را ندارند و باید دارای پوشش اسلامی از جمله لچک و چادر باشند تا به راحتی در جامعه رفت و آمد کنند .در غیر اینصورت نیروی انتظامی آنان را به اتهام بی حجابی بازداشت و روانه زندان می کنند .

نوشته فیفا با رژیم ایران درباره ورود زنان اتمام حجت کرد، ولی منتظری می گوید چنین چیزی نخواهد شد اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top