news update

ملکه زیبایی دو سال پیش عراق، به خاطر ابراز حمایت نسبت به اسرائیل، مورد خشم دولت عراق قرار دارد

بانویی که دو سال پیش ملکه زیبایی عراق بوده، در گفتگو با خبرنگاران شکایت کرد که به علت ابراز همبستگی با اسرائیل، دولت عراق عنوان ملکه زیبایی را از او پس گرفته، ولی این مانع ادامه ابراز دوستی وی نسبت به مردم اسرائیل نخواهد شد.

ملکه زیبایی عراق که سارا عِیدان نام دارد، دو سال پیش در کنار ملکه زیبایی اسرائیل در مسابقه بین المللی عکس گرفت و با ملت اسرائیل ابراز همبستگی دو دوستی کرد. او اکنون می گوید که به خاطر این عکس و سخنانی که در ابراز دوستی نسبت به اسرائیل بیان داشته، اکنون دولت عراق اعلام کرده که او را از لقب “ملکه زیبایی” محروم می سازد و این عنوان را پس می گیرد.

ولی این بانوی زیبارو را از این تصمیم دولت بغداد باکی نیست. زیرا او اکنون در ایالات متحده زندگی می کند و در در کالیفرنیا به سر می برد و زندگی راحتی دارد.

این بانوی دلاور، هنگامی که برای ادای شهادت، به کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل دعوت شد، به گرمی از اسرائیل به دفاع پرداخت و یهودیان را ملتی خواند که مورد تعرض و افترای دیگران قرار داشته و باید این پدیده زشت را ریشه کن ساخت.

ملکه زیبایی پیشین عراق ابراز نگرانی شدید کرد که گام بعدی دولت بغداد برای خاموش کردن او، ممکن است سلب تابعیت عراقی وی باشد.

خانم سارا عِیدان که اکنون ۲۹ سال دارد، به دنبال فعالیت های صلح آمیز خود و مبارزه با یهودستیزی و تلاش برای ایجاد دوستی با اسرائیل، از جانب یک سازمان حقوق بشر، به نام “دیده بان حقوق بشر” (یو ان واچ) UN Watch به دریافت عنوان “سفیر صلح” برگزیده شده است. او بیم دارد که اگر بخواهد از عراق دیدن کند، گذرنامه و اوراق هویتش را ضبط کنند و ممنوع الخروج گردد.

نوشته ملکه زیبایی دو سال پیش عراق، به خاطر ابراز حمایت نسبت به اسرائیل، مورد خشم دولت عراق قرار دارد اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top