news update

معاون فرمانده ارتش رژیم: «شبکه هایی در خارج از کشور داریم که دشمن را از حمله می ترساند»

فرمانده هان نظامی رژیم ایران، همچنان با بزرگ‌نمایی توان نظامی رژیم، ادعا می کنند که به خوبی قادرند دشمن را بهراسانند و او را از حمله نظامی بازدارند.  آن ها می گویند که از قدرت بازدارندگی کامل برخوردار هستند که یکی از آنها داشتن شبکه های تروریستی در خارج از ایران است که ممکن است اماکن حساس رقبای رژیم ایران را منفجر کند.

این بار، نظامی محمد حسین دادرس معاون فرمانده کل ارتش در این زمینه از جمله گفت: «ما تشکیلاتی در خارج از ایران داریم که قادرند دشمن را متنبه کنند». او درباره مفهوم این تهدید توضیح بیشتری نداد. ولی آگاهان می گویند که منظور، نه تنها گروه های نیابتی در عراق، سوریه، لبنان، یمن و نقاط دیگر است، بلکه رژیم ایران شبکه های زیرزمینی در شماری از کشورهای اروپایی و احتمالا ایالات متحده برپا ساخته است.

دادرس که در یک همایش نظامی سخن می گفت، افزود :امروز به مرتبه‌ای رسیده‌ایم که در برابر دشمن قدرتمند در جهان ، قدرت بازدارندگی کامل داریم.

برخی مقامات نظامی و تروریستی رژیم ایران بر این باورند ک هبا این گونه تهدیدها، ممکن است بتوانند ایالات متحده را از جنگ با حکومت ایران بترسانند.

معاون فرمانده ارتش افزود:   دشمن مانند سایه در حال تعقیب ماست،  امروز خیلی از تجهیزات نظامی ‌ ما پیداست، اما تجهیزات  کاری‌تر ما پیدا نیست و آن زمان که لازم شود، ظاهر می‌شوند و ضربه‌ کاری به دشمن می‌زند و این توان در عرصه‌های پدافندی، زمینی، هوایی و دریایی وجود دارد.

نظامی دادرس در جملاتی تبلیغاتی گفت: ما هفتگی آزمایش‌هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است و تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند، شما باید پایش و مراقب روزانه و لحظه‌ای داشته باشید و تحت تأثیر موج رسانه‌ای دشمن قرار نگیرید.

پاسدارابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح نیز دراین همایش گفت: اکنون موقعیت تدافعی ما به موقعیت هجومی تبدیل شده است امروز می توانیم این نوید را به ملت بدهیم که دشمنان کوچکترین امکانی برای تجاوز به جمهوری اسلامی ایران ندارند.

وی افزود: سید حسن نصرالله با یک سخنرانی ارتش رژیم صهیونیستی را تا ۱۰۰ روز در حالت آماده باش قرار می دهد که اینها به برکت تفکر انقلاب اسلامی است.

پاسدار شکارچی گفت: هزینه هایی که برای انقلاب شده در مقابل هزینه هایی که نظام استکباری انجام می دهد بسیار ناچیز است و میلیاردها دلار هزینه ای که دشمن برای زمین زدن انقلاب صرف کرده بی اثر بوده است.

رادیو پیام اسرائیل پیشتر گفته بود که خامنه ای حاضر شده میزان کمک مالی به حماس را به سی میلیون دلار در ماه افزایش دهد، بشرط آن که حماس بتواند در داخل اسرائیل به فعالیت های جاسوسی بپردازد و از جمله محل دقیق انبارهای موشکی اسرائیل را به سپاه پاسداران اطلاع دهد.

صالح العاروری پیشتر در گفت و گو  با خبرگزاری “صفا” متعلق به حماس در باریکه غزه گفته بود که  مقامات ایران از این‌که با وجود تحریم‌ها علیه کشورشان همچنان گاز فلسطین حمایت می‌کنند، خجالت‌زده یا شرمنده نیستند؛ کم هستند کسانی که چنین موضعی اتخاذ ‌کنند.

این در حالیست که مال‌باختگان، کارگران، فعالان سیاسی، دانشجویان و مردم عادی ایران در بسیاری از تظاهرات سال‌های اخیر خطاب به سران جمهوری اسلامی گفته‌اند که با دادن بیت‌المال ایرانیان به فلسطینیان و سایر بیگانگان مخالف هستند.

نوشته معاون فرمانده ارتش رژیم: «شبکه هایی در خارج از کشور داریم که دشمن را از حمله می ترساند» اولین بار در رادیو پیام اسرائیل. پدیدار شد.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Most Popular

To Top